گوشی های سامسونگ گلکسی اس 24 با قیمت های کم سابقه در آمازون به فروش می رسد

گوشی های سامسونگ گلکسی اس 24 با قیمت های کم سابقه در آمازون به فروش می رسد

سامسونگ برخی از بهترین گوشی‌های اندرویدی را می‌سازد که در حال حاضر می‌توانید تهیه کنید و آخرین مدل‌های آن به قیمت‌های بی‌سابقه کاهش یافته‌اند. اگر منتظر خرید گوشی گران‌قیمت سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا بوده‌اید، خوش شانس هستید – این گوشی با حافظه 256 گیگابایتی 150 دلار تخفیف دارد و به 1150 دلار کاهش می‌یابد. گلکسی اس 24 پلاس هم اکنون با قیمت 850 دلار به فروش می رسد.

عکس سام رادرفورد/Engadget

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا به پایین ترین قیمت تا به امروز یعنی 1150 دلار کاهش یافته است.

1150 دلار در آمازون

ما در بررسی خود به گلکسی اس 24 اولترا امتیاز 89 دادیم. ما متوجه شدیم که بسیار گران است (این تخفیف به کاهش آن کمک می کند!) و طراحی و عدم پشتیبانی Qi 2 اشکالاتی داشت. با این حال، ما از ارتقاء دوربین قدردانی کردیم و احساس کردیم که S24 Ultra عملکرد عالی و عمر باتری فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد. به لطف باتری بزرگ و بهره وری انرژی که توسط پردازنده جدید ایجاد می شود، اغلب پس از 24 ساعت استفاده منظم، 50 درصد شارژ باقی می ماند.

یکی دیگر از مهم‌ترین چیزهایی که چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 به آن قدرت می‌دهد، مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی (GAI) مولد روی دستگاه است که نقطه فروش بزرگ سری گلکسی امسال است زیرا سامسونگ تلاش می‌کند با دستگاه‌های پیکسل گوگل در این زمینه رقابت کند. حالت مترجم می‌تواند زبان‌ها را در حین تماس ترجمه کند، در حالی که ابزار Chat Assist می‌تواند دستور زبان، املا و لحن پیام‌های شما را قبل از ارسال بررسی کند. همچنین گزینه های مبتنی بر هوش مصنوعی برای ویرایش و جستجوی تصویر وجود دارد. در حالی که ابزارهای هوش مصنوعی کم و بیش همانطور که انتظار می رود کار می کنند، ما احساس کردیم که آنها به اندازه نسخه های گوگل صیقلی نیستند. با این وجود، Galaxy S24 Ultra انتخاب ما برای بهترین تلفن اندرویدی برتر است.

گلکسی اس 24 پلاس هم اکنون 150 دلار تخفیف دارد. این نیز برای نسخه ای با فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی یک رکورد کم محسوب می شود – این گوشی در حال حاضر 850 دلار قیمت دارد. همانند برادر کوچکتر خود، S24، S24+ نیز در بررسی ما امتیاز 87 را کسب کرده است. ما از عمر باتری و (در بیشتر موارد) ابزارهای GAI قدردانی کردیم، اگرچه احساس کردیم که عملکرد عکاسی در نور کم تا حدودی ضعیف است. کسانی که گوشی‌های تاشو را ترجیح می‌دهند ممکن است به Galaxy Z Flip 5 علاقه بیشتری داشته باشند. باز هم، 150 دلار تخفیف در 850 دلار برای 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. با این حال، 50 دلار بیشتر از کمترین قیمتی است که تاکنون برای این گوشی دیده‌ایم.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع