ویژگی Circle to Search گوگل به زودی ترجمه زبان را انجام خواهد داد

ویژگی Circle to Search گوگل به زودی ترجمه زبان را انجام خواهد داد

گوگل به تازگی اعلام کرد که ابزار خود را به عنوان بخشی از به روز رسانی سرویس های اصلی مختلف گسترش می دهد. همانطور که از نام آن پیداست، Circle to Search به برخی از کاربران اندروید اجازه می‌دهد در اطراف یک شیء تحقیق کنند.

جزء ترجمه زبان آینده حتی به یک دایره رسم شده نیز نیاز نخواهد داشت. گوگل می گوید مردم فقط باید دکمه هوم یا نوار ناوبری را برای مدت طولانی فشار دهند و به دنبال نماد ترجمه بگردند. بقیه کارها را انجام خواهد داد. این شرکت به فناوری نشان داد که به سرعت یک منوی کامل را با یک فشار طولانی ترجمه می کند. Google Translate هم‌اکنون می‌تواند این کار را انجام دهد، البته به روشی کمی متفاوت، اما این به‌روزرسانی به این معنی است که کاربران مجبور نیستند فقط برای بررسی چیزی از یک برنامه خارج شوند و وارد برنامه دیگری شوند.

ابزار ترجمه در «هفته‌های آینده» شروع به کار می‌کند، البته فقط برای . این لیست در حال حاضر شامل دستگاه‌های پیکسل 7، دستگاه‌های پیکسل 8 و سری گلکسی اس 24 سامسونگ می‌شود، اگرچه گوگل می‌گوید که این هفته برای گوشی‌ها و تبلت‌های بیشتری از جمله برخی از گوشی‌های تاشو عرضه می‌شود.

نقشه های گوگل، با تاکید بر هوش مصنوعی. وقتی مکانی را در Maps می‌کشید، مانند یک رستوران، هوش مصنوعی خلاصه‌ای را نشان می‌دهد که نکات منحصربه‌فرد و «آنچه مردم را دوست دارند» در مورد کسب‌وکار توصیف می‌کند. هوش مصنوعی همچنین عکس‌های غذا را تجزیه و تحلیل می‌کند و تشخیص می‌دهد که این غذا چه نامی دارد، علاوه بر هزینه و اینکه گیاه‌خواری یا وگان است. این شرکت امیدوار است که این امر رزرو و رزرو سفر را آسان‌تر کند.

گوشی هوشمندی که فهرست پرطرفدار جدیدی را نشان می دهد.گوشی هوشمندی که فهرست پرطرفدار جدیدی را نشان می دهد.

گوگل

از جنبه غیر هوش مصنوعی، Maps یک ویژگی لیست به روز شده را در شهرهای منتخب در سراسر ایالات متحده و کانادا دریافت می کند. این فهرستی از مقاصد ضروری را که از اعضای انجمن و ناشران محلی تهیه شده است جمع‌آوری می‌کند. ابزارهایی برای سفارشی کردن این لیست ها به دلخواه وجود خواهد داشت.

لیست‌هایی که توسط گوگل و الگوریتم آن ایجاد شده است، به این فهرست‌ها ملحق می‌شوند، از جمله یک فهرست پرطرفدار هفتگی برای کشف «جدیدترین نقاط داغ» و چیزی به نام Gems که نقاط زیر رادار را نشان می‌دهد. همه این به‌روزرسانی‌های Maps در اواخر این ماه برای هر دو دستگاه اندروید و iOS ارائه می‌شوند.

منبع