رایان گاسلینگ و میلر/ پروژه لرد درود مری می تواند رویداد علمی تخیلی سال 2026 باشد.

رایان گاسلینگ و میلر/ پروژه لرد درود مری می تواند رویداد علمی تخیلی سال 2026 باشد.

آیا کتاب‌های علمی تخیلی پرخروش را دوست دارید؟ آیا فیلم دوست دارید؟ پس از آن، شما در دو سال آینده برای درمان هستید. استودیو آمازون MGM به تازگی تاریخ انتشار 20 مارس 2026 را برای آن تعیین کرده است پروژه سلام مریم، . این بر اساس رمان اندی ویر به همین نام است، که یکی از کتاب های مورد علاقه ما در چند سال گذشته بود، بنابراین ما را هیجان زده کرد.

ستاره های فیلم رایان گاسلینگ توسط فیل لرد و کریستوفر میلر، دو نفره کارگردانی خواهد شد فیلم لگو و ظاهراً از Solo: A Star Wars Story. لرد همچنین یک فیلم کمتر شناخته شده به نام Spider-Man: Into the Spider-Verse.

فیلمنامه توسط درو گدارد نوشته شده است که در برنامه‌های تلویزیونی مانند آن دندان‌هایش را بریده است Buffy the Vampire Slayer و گمشده قبل از حرکت به سمت ویژگی ها او کارگردانی کرد کابین در جنگل، که به نوعی نمادین و در عین حال دست کم گرفته شده است. اگر نام اندی ویر آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که او کتابی به نام نوشته است مریخی، . اتفاقاً گدارد هم آن فیلمنامه را نوشته است.

من کتاب را خوانده ام و دوستش داشتم این فوق العاده تر از مریخی، اما همچنان پر از همان راه حل های مبتنی بر علم برای مشکلات عظیم مرگ یا زندگی است. این بار، به جای یک فضانورد تنها، کل زمین روی بلوک خرد شده است. همچنین بسیار خنده دار است، درست مثل مریخیبنابراین لرد و میلر برای کارگردانی همتای خوبی هستند. این زوج همچنین برای کارگردانی اقتباسی از یک رمان دیگر ویر قرارداد امضا کردند. آرتمیس، اما آن پروژه

یا البته، خیلی چیزها در دو سال ممکن است اتفاق بیفتد. امیدواریم که جامعه کوچک فروتن ما همچنان در حال حرکت باشد تا بتوانیم در سال 2026 مقداری پاپ کورن بخوریم. ماندالوریان و گروگو، فیلم ری اسکای واکر، دنباله ای بر فیلم برادران سوپر ماریو، داستان اسباب بازی 5، بتمن قسمت دوم و طبق گزارشات انتقام جویان: سلسله کانگ.

منبع