بهترین هدفون های حذف نویز برای سال 2024

بهترین هدفون های حذف نویز برای سال 2024

این هدفون‌های حذف نویز، چه مانع از سر و صدای سفر روزانه‌تان با قطار باشد، چه تلاش برای کارآمدی در کافی‌شاپ یا صرفاً نیاز به کوک کردن دنیا برای مدتی، می‌تواند باعث آرامش شما شود. اما، همانطور که در مورد همه تجهیزات صوتی وجود دارد، اثربخشی حذف نویز فعال (ANC) می تواند از مدلی به مدل دیگر، حتی با محصولات یک شرکت، بسیار متفاوت باشد. ما هر سال ده‌ها مجموعه هدفون بی‌سیم را آزمایش می‌کنیم، و من مجموعه‌ای از بهترین‌ها را از نظر عملکرد خالص ANC انتخاب کرده‌ام. ممکن است کیفیت صدای بهتر یا انتخاب های همه جانبه را در جای دیگری بیابید، اما اگر جلوگیری از صداهای ناخواسته دغدغه اصلی شماست، این لیست علاوه بر مواردی که بهترین عمر باتری را دارند، همه چیز را از گزینه های سطح بالا گرفته تا ارزان قیمت دارد.

به دنبال هدفون های جدید ANC هستید اما احساس یا سبک هدفون های هدفون را دوست ندارید؟ انتخاب های ما را برای بهترین هدفون های حذف نویز، که بر روی مدل های با اندازه کامل تمرکز دارد، بررسی کنید.

اکثر هدفون‌های بی‌سیم واقعی این روزها طراحی «سنتی» دارند که یک جوانه گرد است که در گوش شما جای می‌گیرد. با این حال، برخی تغییرات در فرمول از نظر شکل، اندازه و عناصر اضافی وجود دارد. برخی از شرکت‌ها از باله‌ها یا بال‌های مناسب برای کمک به نگه داشتن هدفون خود در جای خود استفاده می‌کنند، در حالی که برخی دیگر در مدل‌های اسپرت‌تر، قلاب روی گوش را انتخاب می‌کنند. باید به این موارد توجه کنید تا مطمئن شوید که با نحوه استفاده از آنها مطابقت دارند. همچنین اندازه و وزن کلی را در نظر بگیرید زیرا این دو عامل می توانند بر تناسب تأثیر بگذارند. مهر و موم کمتر از ایده آل به دلیل تناسب عجیب و غریب بر عملکرد حذف نویز فعال تأثیر می گذارد.

در مرحله بعد، باید به نوع ANC که مجموعه ای از هدفون های هدفون ارائه می شود نگاه کنید. عباراتی مانند «حذف نویز فعال هیبریدی» یا «حذف نویز فعال هیبریدی تطبیقی» را مشاهده خواهید کرد و تفاوت‌های کلیدی بین این دو وجود دارد. یک راه‌اندازی هیبریدی ANC از میکروفون در داخل استفاده می‌کند و قسمت بیرونی دستگاه برای تشخیص صدای محیط با تجزیه و تحلیل ورودی هر دو میکروفون، یک سیستم هیبریدی می‌تواند با صداهای بیشتری نسبت به ANC معمولی مقابله کند، اما در سطح ثابتی است که تغییر نمی‌کند.

ANC تطبیقی ​​پیکربندی هیبریدی را با تنظیم مداوم حذف نویز برای تغییرات در محیط شما و هرگونه نشتی در اطراف بالشتک های گوش، یک قدم جلوتر می برد. ANC تطبیقی ​​همچنین در مقابله با صدای باد بهتر است، که می تواند در هنگام استفاده از هدفون در فضای باز، حس شما را از بین ببرد. برای این لیست بهترین هدفون‌های بی‌سیم، من فقط محصولاتی با ANC هیبریدی یا تنظیمات ANC تطبیقی ​​را در نظر می‌گیرم زیرا آن‌ها در مسدود کردن نویز مؤثرترین هستند.

همچنین باید بررسی کنید که آیا سیستم ANC روی مجموعه ای از هدفون های هدفون از پیش تنظیم شده یا سطوح قابل تنظیم حذف نویز را ارائه می دهد یا خیر. اینها می توانند به شما کمک کنند مقدار ANC مورد نیاز برای محیط های مختلف را شماره گیری کنید، اما می تواند به صرفه جویی در عمر باتری نیز کمک کند. به عنوان مثال Master & Dynamic دارای تنظیمات ANC است که حداکثر نویز را مسدود می کند یا بهره وری انرژی را در اولویت قرار می دهد. شرکت‌های دیگر ممکن است یک نوار لغزنده در برنامه‌های همراه خود قرار دهند که به شما امکان می‌دهد سطح ANC را تنظیم کنید.

اولین روشی که ما هدفون ها را آزمایش می کنیم این است که تا حد امکان از آنها استفاده کنیم. من ترجیح می دهم این کار را در یک دوره یک تا دو هفته ای انجام دهم، اما گاهی اوقات ضرب الاجل اجازه نمی دهد. در این مدت، من به ترکیبی از موسیقی و پادکست گوش می‌دهم، در حالی که از هدفون برای برقراری تماس‌های صوتی و تصویری هم استفاده می‌کنم.

از آنجایی که عمر باتری هدفون‌های ANC معمولاً 6 تا 10 ساعت است، من باتری را با پخش موسیقی خالی می‌کنم و میزان صدا را در سطح راحت تنظیم می‌کنم (معمولاً حدود 75 درصد). در صورت لزوم، هدفون را در حین بازبینی بدون قرار دادن دوباره در قاب، خاموش می‌کنم. این کار استفاده در دنیای واقعی را شبیه سازی می کند و من را از پوشیدن آنها برای یک روز کامل باز می دارد.

برای آزمایش عملکرد ANC به طور خاص، من از هدفون در محیط‌های مختلف، از کافی‌شاپ‌های پر سر و صدا گرفته تا دفاتر خانگی آرام، استفاده می‌کنم. وقتی برنامه‌ام اجازه می‌دهد، در طول سفر هوایی نیز از آن‌ها استفاده می‌کنم، زیرا سر و صدای هواپیما باعث حواس‌پرتی بزرگ برای کار و آرامش می‌شود. حتی اگر قرار نیست در یک پرواز پرش کنم، یک غرش مداوم را با دستگاه‌های نویز سفید، فن‌های حمام، جاروبرقی و موارد دیگر شبیه‌سازی می‌کنم. من همچنین به خوبی یادداشت می‌کنم که هدفون‌ها چقدر صدای انسان را مسدود می‌کنند، که یک مانع کلیدی برای بسیاری از تنظیمات ANC است.

من همچنین برنامه‌های همراه را به طور کامل بررسی می‌کنم و هر ویژگی را در حین کار با نرم‌افزار آزمایش می‌کنم. هرگونه نگهداری از مدل‌های قبلی برای بهبود یا رگرسیون مجدداً بررسی می‌شود. اگر هدفون‌هایی که در حال آزمایش آن‌ها هستم نسخه به‌روز شده‌ای از مدل قبلی باشد، زمانی را صرف آشنایی مجدد با مجموعه قدیمی‌تر می‌کنم و نزدیک‌ترین رقبا را نیز دوباره بررسی می‌کنم.

بوز

نوع ANC: هیبرید تطبیقی ​​| ANC قابل تنظیم: بله | حداکثر عمر باتری با ANC: 6 ساعت | حالت شفافیت: آره

بررسی کامل ما از Earbuds QuietComfort Ultra Bose را بخوانید

ویژگی Immersive Audio Bose ممکن است سرفصل هدفون QuietComfort Ultra Earbut آن باشد، اما اینها همچنین دارای توانایی های خیره کننده نویز این شرکت هستند. این مدل به ویژه در مقابله با صدای هواپیما در طول پرواز ماهر است، وظیفه ای که من معمولاً برای آن به هدفون های روی گوشی تکیه می کنم. ایربادهای QC Ultra اندکی بر صدای انسان تأثیر کمتری دارند، اما این در مورد بسیاری از هدفون های حذف نویز صدق می کند. اما با هر نوع زمزمه مداوم و صداهای نامنظم زیاد، این هدفون ها به خوبی به شما خدمت خواهند کرد. به علاوه، ابزار CustomTune Bose شکل گوش شما را تجزیه و تحلیل می کند و هم صدا و هم ANC را شخصی می کند.

در حالی که Earbuds QC Ultra بهترین عملکرد خالص مسدود کننده نویز را در این لیست ارائه می دهد، ویژگی های صوتی اضافی به این معنی است که عمر باتری کمتری نسبت به بقیه انتخاب های ما دارند. با ANC روشن و Immersive Audio خاموش شش ساعت دوام می آورد، اما دومی را روشن کنید و این عدد به چهار ساعت کاهش می یابد. و اگرچه برداشت Bose در مورد صدای فضایی گاهی اوقات نتایج متفاوتی به همراه دارد، تنظیم سهام نسبت به آخرین مدل این شرکت بهبود یافته است.

طرفداران

  • ستاره ای ANC
  • صوتی فضایی به محتوای خاصی نیاز ندارد
  • ارتقا بدون افزایش قیمت
منفی

  • هدفون ها هنوز بزرگ هستند
  • Immersive Audio به طور قابل توجهی بر عمر باتری تأثیر می گذارد
  • هزینه شارژ بی سیم اضافی

249 دلار در آدوراما

سونی

نوع ANC: هیبرید تطبیقی ​​| ANC قابل تنظیم: بله | حداکثر عمر باتری با ANC: 8 ساعت | حالت شفافیت: آره

بررسی کامل ما از Sony WF-1000XM5 را بخوانید

اگر من می توانستم دو بهترین گزینه را انتخاب کنم، WF-1000XM5 سونی هم قهرمان می شد. از زمان معرفی، این شرکت خط هدفون های 1000X را از مدلی به مدل دیگر بهبود بخشیده است – به خصوص در عملکرد ANC. شکاف بین سونی و بوز از این نظر بسیار کم است، اگر حذف نویز اولویت اصلی شما باشد، از هر کدام از این مجموعه ها خوشحال خواهید شد. همچنین می‌توانید از ارتقای مقیاس DSEE Extreme سونی برای بازیابی جزئیات صدای از دست رفته در اثر فشرده‌سازی و ویژگی‌های کاربردی مانند کنترل‌های میزان صدا و مکث خودکار هنگام صحبت کردن برخوردار شوید.

سونی مانند هدفون های روی گوشی 1000X خود از دو تراشه جداگانه برای پردازش صدا و ANC در هدفون های M5 استفاده می کند که منجر به مسدود کردن نویز قوی تر از مدل های قبلی می شود. شش میکروفون بازخورد دوگانه در مقابله با غرش با فرکانس پایین هواپیماها، وسایل نقلیه و سناریوهای حمل و نقل بهتر از M4 هستند و ANC در برنامه سونی قابل تنظیم است. علاوه بر این، کنترل صدای تطبیقی ​​این شرکت به شما امکان می دهد تنظیمات از پیش تعیین شده را پیکربندی کنید که می توانند به طور خودکار بر اساس فعالیت یا مکان شما تغییر کنند. حتی اگر نمی خواهید به نرم افزار اجازه ردیابی محل سکونت خود را بدهید، گزینه های زیادی وجود دارد، از جمله قابلیت شماره گیری حالت شفافیت زمانی که نیاز به شنیدن بیشتر (یا کمتر) از محیط خود دارید.

طرفداران

  • کیفیت صدای عالی
  • طراحی بهبود یافته
  • تناسب راحت تر
  • بارهای از ویژگی های مفید
منفی

  • گران تر
  • بدون بهبود عمر باتری
  • ردیابی سر فقط اندروید است
  • برخی از ویژگی ها هنوز نیاز به تنظیم دقیق دارند

298 دلار در آدوراما

عکس جف دان / Engadget

نوع ANC: هیبرید تطبیقی ​​| ANC قابل تنظیم: بله | حداکثر عمر باتری با ANC: 8 ساعت | حالت شفافیت: آره

برای سال ها، خط Anker's Soundcore به طور مداوم برخی از بهترین مدل های بی سیم واقعی را با قیمت مقرون به صرفه تر از بسیاری از رقبا ارائه می دهد. این شرکت معمولاً برای رسیدن به این هدف نیز تلاش زیادی نمی کند. بهترین مدل فعلی Soundcore از نظر عملکرد ANC خالص Space A40 است. در طول آزمایش‌های من، این هدفون‌ها به‌ویژه در مقابله با نویزهای کم تا متوسط ​​در طول پرواز و دیگر سناریوهای ترانزیت ماهر بودند. یک سیستم ANC تطبیقی ​​در اینجا در حال کار است تا به طور خودکار بر اساس صدای محیطی شما تنظیم شود، اما همچنین می‌توانید آن را روی سطوح شدید، متوسط ​​یا ضعیف تنظیم کنید.

در حالی که Anker Space A40 را با شارژ 10 ساعت رتبه بندی می کند، من در طول آزمایش هایم با ANC روشن به هشت ساعت نزدیک شدم. کیفیت صدا نیز با این قیمت بالاتر از حد متوسط ​​است، با صدای گرم و ضربه قابل توجه به باس. یک حالت شفافیت جامد اما کمتر از ستاره به شما کمک می کند و برنامه همراه به شما اجازه می دهد تا شش حرکت مختلف را برای کنترل های مختلف پخش و تماس اختصاص دهید.

طرفداران

  • ANC عالی برای پول
  • صدای دلنشین و گرم
  • اتصال چند دستگاه و پشتیبانی از شارژ بی سیم
  • راحت
  • عمر باتری خوب
منفی

  • بدون تشخیص سایش خودکار
  • کیفیت تماس عالی نیست
  • عملکرد صوتی به اندازه گزینه های سطح بالاتر دقیق نیست (همانطور که انتظار می رود)

59 دلار در آمازون

عکس از Billy Steele / Engadget

نوع ANC: هیبرید تطبیقی ​​| ANC قابل تنظیم: بله | حداکثر عمر باتری با ANC: 12 ساعت | حالت شفافیت: آره

بررسی کامل ما از Master & Dynamic MW09 را بخوانید

ما به خوبی می دانیم که هدفون های ANC وجود دارند که بسیار بیشتر از 12 ساعت دوام می آورند. اما از بین تمام مدل‌هایی که در دو سال گذشته آزمایش کرده‌ایم، MW09 طولانی‌ترین زمان بازی را ارائه می‌کند و در عین حال قابلیت حذف نویز فعال را دارد. عملکرد ANC در اینجا به خوبی Earbuds QC Ultra یا WF-1000XM5 نیست، اما Master & Dynamic سه پیش تنظیم را ارائه می دهد تا به شما کمک کند مسدود کردن نویز را با شرایط خود تنظیم کنید و مصرف باتری را کارآمدتر کنید.

با این حال، MW09 هر دو بوز و سونی را در بخش صوتی به دست می‌آورد. نمایه صدای علامت تجاری M&D به نمایش در می آید که با تنظیم متعادل و طبیعی با وضوح و جزئیات عالی مطابقت دارد. به عنوان مثال، شما می‌توانید تک تک بافت‌ها را در ریف‌های راک بلوزی کریس استپلتون و همچنین چیزهایی مانند فروپاشی ظریف در صدای جغجغه درام را بشنوید. بالاتر که به راحتی روی هدفون های دیگر گم می شوند. حالت‌های ANC و میزان صدا روی عمر باتری تأثیر می‌گذارند، اما حتی در بدترین حالت، MW09 همچنان در طول آزمایش‌های من 10 ساعت دوام آورد. این مدت طولانی تر از آن است که Bose و Sony با جوانه های ANC پرچمدار خود مدیریت کنند.

طرفداران

  • وضوح و جزئیات عالی
  • بسیاری از گزینه های مناسب
  • حالت صدای محیط جامد
  • سفارشی سازی درون برنامه ای
منفی

  • گران قیمت
  • میانگین عملکرد ANC
  • عمر باتری بیش از حد

349 دلار در Master & Dynamic

سیب

نوع ANC: هیبرید تطبیقی ​​| ANC قابل تنظیم: بله | حداکثر عمر باتری با ANC: 6 ساعت | حالت شفافیت: آره

بررسی کامل ما درباره Apple AirPods Pro (نسل دوم) را بخوانید.

جدیدترین AirPods Pro در این لیست در درجه اول قرار ندارند زیرا برای باز کردن حداکثر پتانسیل خود به آیفون نیاز دارید. با این حال، ترکیبی از ترفندهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که برای عملکرد ANC ارائه می‌دهند، آن‌ها را مورد توجه قرار می‌دهد. خارج از جعبه، تراشه H2 پردازش حذف نویز را تقویت می کند که قبلاً در چنین دستگاه کوچکی امکان پذیر نبود. وقتی AirPods Pro با درایورها، دریچه‌ها و میکروفون‌ها استفاده می‌شود، می‌تواند دو برابر بیشتر از مدل قبلی نویز را مسدود کند.

اپل همچنین دارای ابزار مفیدی است که حذف نویز و حالت شفافیت را خودکار می کند تا در طول روز تنظیماتی را روی گوشی خود انجام ندهید. صدای تطبیقی ​​ANC و صدای محیط را با هم ترکیب می‌کند و از نشانه‌هایی در نویز محیطی استفاده می‌کند تا با افزایش یا کاهش نویز پس‌زمینه، صدای دستگاه را به تدریج تغییر دهد. هنگام انجام تنظیمات، تنظیمات ثابت یا در حال حرکت و همچنین در حال گوش دادن به موسیقی یا مکالمه را در نظر می گیرد. به‌علاوه، AirPods Pro بهترین و طبیعی‌ترین حالت شفافیت را در میان هدفون‌های بی‌سیم ارائه می‌کند – شاهکاری که نباید در فرآیند تصمیم‌گیری نادیده گرفته شود.

طرفداران

  • صدای بهبود یافته
  • حالت شفافیت ستاره ای
  • ANC جامد
  • جابجایی یکپارچه بین دستگاه های اپل
منفی

  • همان طرح
  • ژست لمسی جدید نیاز به تمرین دارد
  • میانگین عمر باتری
  • نتایج صوتی فضایی شخصی شده متفاوت است

190 دلار در آمازون

منبع