افسانه پریان دوران همه گیری پلوتون رسما به پایان رسیده است

افسانه پریان دوران همه گیری پلوتون رسما به پایان رسیده است

بیماری همه گیر شکست خورد. چهار سال پیش همه ما در خانه گیر کرده بودیم و ماه ها در خانه گیر می کردیم. در حالی که همه ما در خانه‌هایمان به دام افتاده‌ایم، برخی از محصولات یک ضربه جدی COVID-19 را تجربه کردند. خدمات تحویل مواد غذایی کاملاً منفجر شد، مانند Zoom و the .

همین امر در مورد پلوتون و خط تجهیزات ورزشی آن نیز صدق می کند. مردم به صورت دسته جمعی دوچرخه و تردمیل می خریدند و ارزش بازار شرکت را از 6 میلیارد دلار به 50 میلیارد دلار افزایش می دادند. با این حال، آنچه بالا می رود باید کاهش یابد و ارزش بازار پلوتن تا سال 2022 به 10 میلیارد دلار کاهش یافت و اکنون حدود 1 میلیارد دلار است. داستان موفقیت این شرکت در دوران بیماری همه گیر رسما به پایان رسیده است و اکنون بر کاهش هزینه ها متمرکز شده است. پس این یعنی اخراج. پلوتن 15 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند که بالغ بر 400 نفر می باشد.

جدا از آن کاهش های عظیم، این شرکت است. بری مک کارتی، مدیرعامل، رئیس و مدیر هیئت مدیره نیز پس از دو سال از سمت خود کناره گیری می کند. او قبلاً در Spotify و Netflix مدیر مالی بود. پلوتن می گوید که در حال حاضر در حال یافتن جانشین است و رئیس فعلی، کارن بون، و مدیر، کریس بروزو، به عنوان مدیران اجرایی موقت خدمت می کنند.

با این حال، در حال گسترش دامنه بین المللی است و استراتژی بازاریابی «هدفمندتر و کارآمدتر» را در خارج از کشور اعلام می کند. پلوتن امیدوار است که همه این مراحل در کنار هم هزینه های سالانه را تا پایان سال مالی 2025 تا 200 میلیون دلار کاهش دهد.

همه اینها پس از آن صورت می‌گیرد که این شرکت آمار بسیار بدی از درآمد و زیان سه ماهه سوم سال 2024 را با کاهش 21 درصدی اشتراک‌های پولی در مقایسه با سال 2023 اعلام کرد. متأسفانه، سه ماهه دوم خیلی بهتر نبود. نه اینکه بازار سهام واقعاً معنایی داشته باشد، فقط به تسلا یا آن سهام عجیب ترامپ نگاه کنید، اما سهام پلوتن از 156 دلار در سال 2021 به کمتر از 3 دلار امروز رسیده است.

اینها فقط اعداد “مردمی که دوباره به بیرون می روند” نیستند، زیرا این شرکت سهم خود را از بحث و جدل هایی را تجربه کرده است که ربطی به بیماری همه گیر ندارد. تردمیل ترد+ 90 آسیب دیدگی و مرگ یک کودک. Peloton همچنین بر سر یک مسئله ایمنی. چند سال بد گذشت

همه اینها به این معنی نیست که پلوتن نمی تواند اوضاع را تغییر دهد، زیرا یک برند نسبتاً نمادین در فضا است. با این حال، مطمئناً برای معکوس کردن این کاهش، کارهایی برای انجام دادن دارد.

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. اگر روی چنین پیوندی کلیک کنید و خریدی انجام دهید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

منبع