وب‌کم ارزان قیمت مورد علاقه ما در حال حاضر 20 درصد تخفیف دارد

وب‌کم ارزان قیمت مورد علاقه ما در حال حاضر 20 درصد تخفیف دارد

وب‌کم Anker PowerConf C200 در حال حاضر از طریق آمازون یا مستقیماً از شرکت 20 درصد تخفیف دارد. این قیمت را به 48 دلار کاهش می دهد. تخفیف 12 دلاری کمترین قیمت تا به حال برای وب کم نیست، اما بسیار نزدیک است. به عبارت دیگر، این هنوز یک معامله فوق العاده است.

انکر

این یک تخفیف 20 درصدی برای دوربین خوب است.

48 دلار در آمازون

C200 یکی از وب کم های مورد علاقه ما است که به راحتی در رتبه دوم لیست بهترین مدل های موجود ما قرار می گیرد. ما راه اندازی آسان را دوست داشتیم، زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به رایانه یا ایستگاه اتصال خود وصل کنید و شروع به ضبط کنید. همچنین با نرم افزار AnkerWork این شرکت برای ویرایش و برای انجام تنظیمات سریع روشنایی، وضوح و نسبت کنتراست ادغام می شود.

رزولوشن پیش‌فرض 2K است، اما می‌توانید بر اساس نیاز محتوا، رزولوشن 1080p، 720p یا حتی 360p را تنظیم کنید. میدان دید نیز به همین ترتیب قابل تنظیم است، بنابراین می‌توانید نمای فوق‌العاده‌ای از یک اتاق خواب بسیار آشفته را به تماشاگران ارائه دهید. دارای میکروفون های استریو دوگانه با پیکاپ صوتی همه جانبه است و با پوشش لنز داخلی عرضه می شود.

فوکوس خودکار وب‌کم، حتی در مقایسه با مدل‌های گران‌تر، بسیار سریع است و دیافراگم بزرگ‌تر f/2.0 کمک می‌کند تصویر حتی در محیط‌های تاریک روشن بماند. کیفیت کلی تصویر با وب کم مورد علاقه ما، Logitech Brio 500، کاملاً برابر نیست، اما قیمت آن نیز کمتر از نصف است.

ما شکایت هایی در مورد C200 داریم. به دلیل طراحی، تنظیم زاویه هنگام قرار گرفتن روی صفحه نمایش کمی سخت است. هیچ گردن کوتاهی برای اتصال دوربین به پایه وجود ندارد. این فقط یک قطعه پلاستیکی درشت است که برای انجام تنظیمات نیاز به هر دو دست دارد. همچنین، کابل USB-C ارائه شده در سمت کوتاه‌تر قرار دارد، بنابراین ممکن است بخواهید یک کابل طولانی‌تر آماده داشته باشید، به خصوص اگر از میز ایستاده استفاده می‌کنید.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع