جک دورسی می گوید (در X) که دیگر در هیئت مدیره Bluesky نیست

جک دورسی می گوید (در X) که دیگر در هیئت مدیره Bluesky نیست

جک دورسی ظاهراً از هیئت مدیره Bluesky خارج شده است. همانطور که توسط ، مدیر عامل سابق توییتر که قبلاً مطرح ترین طرفدار Bluesky بود، به روز رسانی زندگی را این آخر هفته در X، جایی که پست می کرد به اشتراک گذاشت. زیاد اخیرا. در پاسخ به کاربری که پرسید “آیا هنوز در صفحه bsky هستید”، فقط “نه”. همین، دیگر هیچ. Engadget برای اظهار نظر با این شرکت تماس گرفته است و در صورت شنیدن پاسخ، این داستان را به روز می کند.

این شبکه اجتماعی غیرمتمرکز به عنوان پروژه ای توسط تیمی در توییتر آن زمان در سال 2019 شروع شد، اما در نهایت خود به خود از هم جدا شد. این فقط در ماه مارس پس از تقریباً یک سال دعوت به روی عموم باز شد. در حالی که جک دورسی در هیئت مدیره آن نشسته بود، بلواسکی توسط جی گرابر، مدیرعامل آن از سال 2021 هدایت می‌شود. از زمان تصاحب ایلان ماسک، اما به نظر می‌رسد که او اکنون برگشته است. روز شنبه، «برای اعطای حقوق به شرکت ها وابسته نباشید. خودتان با استفاده از فناوری آزادی از آنها دفاع کنید. (شما روی یکی هستید).»

این شرکت هنوز هیچ اشاره ای به جدایی دورسی نکرده است و او همچنان به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره در آن نام برده می شود. ظاهراً دورسی ماه ها پیش حساب Bluesky خودش را حذف کرد. TechCrunch یادداشت.

منبع