مینی کامپیوتر Acemagic Starship با طراحی دو بال، چهار فن و پردازنده گرافیکی مجزا

مینی کامپیوتر Acemagic Starship با طراحی دو بال، چهار فن و پردازنده گرافیکی مجزا

Acemagic از M2A Starship Mini-PC رونمایی کرد

این شرکت اولین رایانه شخصی AAA Sci-Fi Games را معرفی کرده است.

M2A Starship یک Mini-PC گیمینگ رده بالا با طراحی بسیار غیرعادی است. این که آیا چنین سیستمی واجد شرایط مینی رایانه شخصی است یا خیر، مورد بحث است، زیرا مطمئناً با دو بال خود بسیار قابل حمل نیست، که یادآور کشتی ستاره ای است.

این بال ها دو فن را در هر طرف پنهان می کنند که مکمل دو فن موجود در بدنه اصلی دستگاه است. به گفته این شرکت، این تنظیمات به این معنی است که سیستم توسط چهار فن و 7 لوله مسی خنک می شود.

چنین سیستم خنک کننده قوی برای مدیریت گرمای تولید شده توسط اجزای اصلی ضروری است، به خصوص که سیستم دارای یک GPU مجزا است. در حالی که این شرکت سخت افزار خاص مورد استفاده در این دستگاه را فاش نکرده است، یک تصویر تیزر نشان می دهد که GPU با 45 وات کار می کند که برای یک GPU مجزا نسبتاً پایین است.

Starship Mini-PC، منبع: Acemagic

صحبت از ویژگی های جالب، گزارش شده است که این Mini-PC دارای یک صفحه نمایش اختصاصی است که اطلاعات لحظه ای در مورد GPU و CPU ارائه می دهد. این اولین محصول این شرکت نیست که دارای چنین صفحه نمایشی است.

در حالی که صفحه محصول هنوز تاریخ عرضه را مشخص نکرده است، این شرکت در مرحله اولیه کمپین تامین مالی جمعی تا 40 درصد تخفیف ارائه می دهد. مانند همیشه، توصیه می کنیم قبل از انجام آزمایش مستقل، در پیش خریدهای سخت افزاری شرکت نکنید.

منبع: Acemagic، Cowcotland



منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر