سیم کارت دنج گربه کوچولو، شهر بزرگ در 9 می برای کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه می شود.

سیم کارت دنج گربه کوچولو، شهر بزرگ در 9 می برای کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه می شود.

بعد از ، جهان برای یک بازی بزرگ دیگر در مورد گربه ها گریه می کند. خوب، درخواست های ما پاسخ داده شد. سیم کارت گربه دنج لیتل کیتی، شهر بزرگ در 9 می برای چندین پلتفرم، از جمله سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S و . قیمت آن 25 دلار است و پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون در دسترس هستند و دارندگان سوییچ فعلاً 10 درصد تخفیف دریافت می‌کنند. این همچنین یک انتشار روز اول Game Pass است.

تریلر جدیدی وجود دارد که در آخرین رویداد Indie World Showcase نینتندو فاش شد. به نظر می رسد بسیار جذاب. شما در نقش یک گربه بازی می‌کنید و شهری الهام‌گرفته از ژاپن را کاوش می‌کنید، درگیر شیطنت می‌شوید و انبوهی لباس می‌پوشید. این یک بازی دنج است، پس انتظار نداشته باشید که هیچ سایبرپانک خونخواری شما را در شهر تعقیب کند.

جلوه‌های بصری سایه‌دار بسیار ستایش‌انگیز هستند و به نظر می‌رسد «دنیای باز کوچک» مملو از کارهایی است که باید انجام دهید، افرادی که آزاردهنده هستند و نقاط غرق آفتاب برای چرت زدن خوب. ما هرگز به طور کامل نمی‌فهمیم که در مغز گربه‌سانان مورد علاقه‌مان چه می‌گذرد، بالاخره آنها بیگانه‌اند، اما این بازی حداقل به ما زمان می‌دهد تا در کفش‌ها/پنجه‌هایشان باشیم.

توسعه دهنده شرکتی به نام Double Dagger Studio است که توسط طراح کهنه کار بازی Matt T. Wood، که نزدیک به دو دهه سپری کرد، راه اندازی شد. او روی یک دسته کامل از بازی‌ها کار کرد که به نظر می‌رسد نقطه مقابل یک cat sim هستند چپ 4 مرده، پورتال 2 و CS: برو. با وجود این شجره نامه، لیتل کیتی، شهر بزرگ ویژگی های هیچ مبارزه ای نیست و به داستان های کلاسیک شبیه شده است آلیس در سرزمین عجایب و جادوگر شهر از.

منبع