نسل دوم AirPods Pro اپل به پایین ترین قیمت خود بازگشته است

نسل دوم AirPods Pro اپل به پایین ترین قیمت خود بازگشته است

آخرین نسل از AirPods Pro همیشه محبوب اپل به قیمت پایین 180 دلاری خود در آمازون بازگشته است. این معامله 10 دلار از قیمت فروش معمولی 190 دلار و 69 دلار از 249 دلار MSRP کاهش می دهد. آخرین باری که این برچسب قیمت را دیدیم در جریان فروش بهاره آمازون در ماه مارس بود. اپل با عرضه آیفون 15 در سال گذشته، قاب شارژ را به روز کرد تا به هر دو دستگاه درگاه USB-C جهانی تری بدهد (هر دو می توانند به صورت بی سیم نیز شارژ شوند). اگر آیفون دارید، فکر می‌کنیم اینها یکی از بهترین قطعات صوتی هستند که می‌توانید در گوش خود بچسبانید.

بیلی استیل برای Engadget

این با قیمت پایین بی سابقه ای که برای فروش بهاری بزرگ آمازون در ماه مارس شاهد بودیم مطابقت دارد.

180 دلار در آمازون

نسل دوم AirPods Pro (با قاب لایتنینگ) در اواخر سال 2022 عرضه شد – به‌روزرسانی قاب به غیر از افزایش مقاومت در برابر گرد و غبار، خود جوانه‌ها را خیلی تغییر نداد. این باعث می‌شود در این مرحله کمی قدیمی‌تر شوند، اما ایرپادهای جدید یکی از چیزهایی نیستند که انتظار داریم در رویداد آینده اپل در ماه مه معرفی شوند (ما بیشتر اخبار iPad را پیش‌بینی می‌کنیم). زمان محتمل تر برای رونمایی ایرپادهای جدید در جریان رویداد سالانه آیفون این شرکت در ماه سپتامبر است. اما اگر نمی‌خواهید منتظر بمانید تا ببینید آیا چنین اولین بازی محقق می‌شود، این معامله زمان مناسبی برای به دست آوردن اولین جفت شما است. یا جفتی را که در قطار رها کرده اید جایگزین کنید.

هنگامی که AirPods Pro منتشر شد، امتیاز 88 را دادیم. Billy Steele از Engadget از حذف موثر نویز فعال (ANC) تمجید کرد و حالت صدای محیط را یکی از بهترین های موجود در بازار نامید. بعلاوه آن‌ها با تمام دستگاه‌های اپل شما به‌طور نسبتاً یکپارچه کار می‌کنند و جفت‌سازی سریع، تعویض سریع دستگاه و پشتیبانی هندزفری Siri را ارائه می‌دهند. خود صدا با عمق و وضوح بیشتر نسبت به نسل های قبلی Pro غنی تر است.

همه اینها باعث شد تا در راهنمای خرید خود، آنها را بهترین هدفون های بی سیم برای آیفون معرفی کنیم. البته، آنها با دستگاه های غیر اپل کار نمی کنند. انتخاب برتر فعلی ما از راهنمای ما برای تلفن های اندرویدی Google Pixel Buds Pro است که در حال حاضر پس از 30 درصد تخفیف در آمازون به 140 دلار کاهش یافته است.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع