تعمیر خشک کن لباسشویی سامسونگ دلیل کار نکردن خشک نکردن ماشین لباسشویی | سناپویان

تعمیر خشک کن لباسشویی سامسونگ دلیل کار نکردن خشک نکردن ماشین لباسشویی | سناپویان

خرابی سیم برق یا خرابی کلید درب از موارد دیگری است که ممکن است منجر به روشن نشدن خشک کن لباس شود. با کمک گرفتن از یک متخصص تعمیر خشک کن لباس می توانید در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید. هم اکنون جهت سفارش تعمیرات با گارانتیران به شماره تماس ۴۹-۸۸۶۷۵۳۴۸ تماس بگیرید و یا فرم در خواست اعزام تکنسین را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

آی پی امداد تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی در تهران، کرج، فردیس، اندیشه، شهر قدس، شهریار، اندیشه، پردیس، لواسانات، دماوند، رودهن، بومهن و … ما با نیم قرن تجربه در تعمیرات و شبکه‌ای بزرگ از تعمیرکاران متخصص در کنار شماییم تا بهترین و ارزان‌ترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی را برای شما به ارمغان آوریم. دلیل روشن نشدن موتور خشک کن ماشین لباسشویی دو قلو ممکن است به دلیل حذف یکی از دو نوع سیم پیچ، یعنی سیم پیچ اصلی یا سیم پیچ ثانویه از مدار دستگاه باشد. مشکل موجود ممکن است به دلیل خشک شدن  و گریپاژ موتور خشک کن ماشین لباسشویی دو قلو باشد،  این زمانی اتفاق می افتد که یاتاقان های دستگاه بیش از حد به یکدیگر ساییده شوند. خشک نکردن لباس ها توسط ماشین لباسشویی دوقلو در هوای سرد یک ایراد فنی است و باید این کار را به دست افراد با تجربه و متخصص بسپارید. مجموعه تهران سرویس با ارائه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی در منزل به شما این امکان را میدهد تا در سریع ترین زمان ممکن لباسشویی خود را تعمیر شده تحویل بگیرید و هرچه زودتر شروع به شستشوی البسه خود نمایید.

لازم به ذکر است پس از تماس با گارانتیران و یا تکمیل فرم ، کارشناسان ما در کمتر از 30 دقیقه با شما تماس خواهند گرفت تا عیب دستگاه شما حل گردد. بی توجهی به این موارد در نهایت منجر به تعمیر خشک کن ماشین لباسشویی دوقلو می شود. خشک کن لباسشویی یکی از قابلیت های ماشین های لباسشویی در انواع برندهاست است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

  • مجموعه  آرا سرویس با بهترین روش‌های روز و مناسب‌ترین قیمت به تعمیر دستگاه شما و تعمیر خشک کن می‌پردازد.
  • در نتیجه برای رفع مشکل باید شیرهای ورودی و خروجی به‌نحوی تنظیم شوند که همه رادیاتورها به یک اندازه گرما تولید کنند.
  • در قسمت بالایی یک طرف حوله خشک کن درپوش قرار می‌گیرد و در طرف دیگر شیر هواگیری قرار داده می‌شود.
کافی است دکمه Spin که مربوط به برنامه خشک کن بوده را پس از روشن کردن ماشین لباسشویی فشار دهید تا به دستگاه دستور دهید که پس از پایان شستشو ، چرخه خشک کن را فعال کند . همچنین می توانید دور خشک کن را بر روی ۴۰۰، ۶۰۰ ، ۸۰۰ یا ۱۲۰۰ دور در دقیقه انتخاب کنید . بر روی ماشین لباسشویی دکمه دیگری با نام no spin وجود دارد که در صورت فشردن این دکمه به دستگاه دستور می دهید که پس از پایان چرخش شست و شو، لباس ها را خشک نکند.

مشکلات رایج خشک کن توشیبا toshiba

برای آنکه بدانید مجاز هستید چه قدر لباس درون درام ماشین لباسشویی قرار دهید ابتدا دفترچه راهنمای دستگاه را با دقت خوانده و مطابق با دستورات آن عمل کنید. یکی از دلایل اصلی خرابی خشک کن لباسشویی، قطعی جریان برق و عدم اتصال برق است که باعث می شود دستگاه کار نکند. قطعی جریان برق نیز احتمالا به دلایلی مانند خراب بودن پریز برق، اتصالی یا قطعی سیم ها، نوسانات برق یا از کار افتادن تایمرها اتفاق بیفتد.

چرا باید برای تعمیر خشک کن آاگ و الکترولوکسبا تهران سرویس تماس بگیریم؟

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر