بهترین هدیه برای فارغ التحصیلان زیر 50 دلار

بهترین هدیه برای فارغ التحصیلان زیر 50 دلار

پیدا کردن هدیه مناسب برای یک فارغ التحصیل جدید در زندگی شما می تواند دشوار باشد. ایده‌های پیش‌فرض مانند یک ساعت فانتزی یا یک کیف تک‌رنگ می‌توانند گران و، بیایید با آن روبرو شویم، خسته‌کننده باشند. فناوری می‌تواند گزینه خوبی باشد، و نه، لازم نیست برای به دست آوردن یک ابزار محکم که آن‌ها می‌خواهند، هزینه زیادی کنید. در حالی که چیزهای گران قیمتی مانند آیفون، ساعت های هوشمند و کنسول های بازی ممکن است فوراً به ذهن شما خطور کند، آنها تنها گزینه های موجود نیستند. و گاهی اوقات تنها چیزی که لازم است یک ابزار کاربردی مانند یک پاوربانک است تا زندگی یک نفر را کمی آسان‌تر کند – این به ویژه برای فارغ‌التحصیلان جدید که تمام تمرکز خود را بر روی دست انداختن آن شغل جدید یا درخواست برای تحصیل بیشتر متمرکز می‌کنند، قابل استفاده است. در اینجا لیست Engadget از بهترین هدایای زیر 50 دلار برای فارغ التحصیلان جدید آمده است.

آنکر

یکی از جدیدترین شارژرهای قابل حمل 5000 میلی‌آمپر ساعتی Anker بر پایه شارژرهای دیگری است که در گذشته با صفحه دیجیتال و کابل USB-C داخلی توصیه می‌کردیم. فارغ التحصیلان جدید نه تنها از اندازه جمع و جور و شاخک های AC متحرک آن خوششان می آید، بلکه صفحه دیجیتال آن را نیز دوست خواهند داشت که به آنها نشان می دهد در حین احیای تلفن هوشمند مرده آنها چقدر آب در پاوربانک باقی مانده است. کابل شارژ داخلی به این معنی است که وقتی در شروع یک روز طولانی با عجله از در بیرون می‌روند، لازم نیست به یاد داشته باشند که خودشان را بیاورند و توانایی استفاده از پاوربانک به‌عنوان یک شارژر 30 واتی وصل شده را دارند. به این معنی که حتی می توانند از آن برای روشن کردن تبلت یا لپ تاپ خود نیز استفاده کنند. این یک هدیه عملی است که احتمالاً در کوله پشتی یا کیف دستی هدیه گیرنده شما زندگی می کند و به ضرر شما نخواهد بود.

40 دلار در آمازون

8 بیتدو

مدتی است که ما طرفداران کنترلرهای مقرون به صرفه و چند پلتفرمی 8Bitdo بوده ایم و Pro 2 50 دلاری نیز از این قاعده مستثنی نیست. می‌توانید آن را با نینتندو سوییچ و در ویندوز، macOS، Android و Raspberry Pi استفاده کنید و می‌توانید با استفاده از برنامه تلفن هوشمند همراه آن، عملکردها را به دکمه‌ها نگاشت کنید. Pro 2 همچنین دکمه های سپر جدیدی را در زیر هر بازو اضافه می کند، چیزی که نسخه قبلی نداشت. به طور کلی، کنترلرهای 8Bitdo ارگونومیک تر از مثلاً تکیه بر صفحه کلید و ماوس هنگام اجرای بازی های رایانه شخصی هستند. آنها همچنین یک پیشرفت چشمگیر نسبت به Switch's Joy-Cons هستند که، اگر صادق باشیم، راحت ترین کنترلرها برای استفاده طولانی مدت نیستند. Pro 2 از طریق USB-C شارژ می‌شود، اما اگر می‌دانید نمی‌توانید مکرراً شارژ کنید، می‌توانید بسته باتری را جدا کرده و با باتری‌های AA جایگزین کنید.

50 دلار در آمازون

چیپولو

با تهیه ابزاری مانند Chipolo One به دانش‌آموزتان کمک کنید تا چیزهای خود را پیگیری کند. این ردیاب بلوتوث یکی از موارد مورد علاقه ما است زیرا هشدارهای جداسازی آن درجه یک هستند. معنی آن در عمل این است که اگر فارغ التحصیل شما کلید یا کیف پول خود را با One متصل به آن در جایی بگذارد، مثلاً در یک کافی شاپ، پس از خروج سریعاً اعلانی به تلفن خود دریافت می کند که به آنها می گوید چیزی را جا گذاشته اند. در صورتی که اعلان اصلی را از دست بدهید، فناوری Chipolo حتی از طریق برنامه نقشه‌هایتان به مکان دقیق چیزهای گمشده‌تان راهنمایی می‌کند. Chipolo One نیز واقعاً برای هر کسی انتخاب خوبی است، زیرا روی آیفون و دستگاه‌های اندرویدی کار می‌کند.

25 دلار در آمازون

کوسوری

چند کارها در آشپزخانه بسیار مهم هستند، به خصوص زمانی که با میزهای خود برای فضا می جنگید. یکی از بهترین وسایل آشپزخانه با کاربردهای فراوان، کتری برقی است و برای تهیه یک کتری مناسب نیازی به هزینه زیادی ندارید. کوسوری چند مدل خوب می‌سازد، از جمله این استیل ضد زنگ که تنها 40 دلار به فروش می‌رسد. ظرفیت آن شش فنجان است و ادعا می کند که می تواند آب را در کمتر از سه دقیقه بجوشاند، به این معنی که فارغ التحصیلان جدید برای تهیه یک فنجان قهوه یا چای، پختن رشته فرنگی رامن یا تهیه آبگوشت برای سوپ نیازی به صبر طولانی ندارند. ما همچنین دوست داریم که دارای ویژگی ایمنی خاموش شدن خودکار باشد که 30 ثانیه پس از جوش آمدن آب، دستگاه را خاموش می کند.

40 دلار در آمازون

کارتمن

من این مجموعه ابزار 39 تکه کارتمن را درست بعد از کالج وقتی به اولین آپارتمانم نقل مکان کردم، دریافت کردم، و اکنون، بیش از 10 سال بعد، هنوز در گاراژ خانه ام با من است. من این چیز و تمام محتویات آن را در تصاویر آویزان حلقه، چیدن مبلمان Ikea، تعویض وسایل روشنایی و حتی تعمیر قفل شکسته در در اواخر شنبه شب قرار دادم. این شامل تمام موارد ضروری است که برای انجام کارهایی که در بالا ذکر کردم، و خیلی بیشتر، بدون دردسر زیاد: یک نوار اندازه گیری، چکش، پیچ گوشتی با 20 بیت مختلف، یک جفت انبردست و قیچی و موارد دیگر. محفظه پلاستیکی همراه با تمام قطعات دارای فضاهایی است که متناسب با هر ابزار طراحی شده است و در حالی که کمی سست است، مال من چندین سال دوام آورد تا اینکه به طور تصادفی دستگیره را شکستم (کاملاً تقصیر من است). این واقعیت که آن را در چند رنگ لهجه مختلف می آید، به خوبی روی کیک است. “ست ابزار صورتی” من برای مدت طولانی یک شوخی در خانواده ام بود، اما ما همیشه می خندیدیم با ابزارها به جای استفاده از آنها، زیرا من از آنها بسیار استفاده کردم. این یکی از آن هدایایی است که برای فارغ التحصیلان جذاب نیست، اما ضروری است – و آنها از شما برای آن تشکر خواهند کرد.

23 دلار در آمازون

سریع کنید

مدیریت پول برای فارغ التحصیلان اخیر بیش از هر زمان دیگری مهم خواهد بود و برنامه بودجه بندی ساده Quicken می تواند به آنها کمک کند تا بر امور مالی خود نظارت داشته باشند. این برنامه بودجه بندی مورد علاقه فعلی ما است و به اکثر کاربران Mint توصیه می کنیم پس از تعطیل شدن آن سرویس در اوایل سال جاری، به آن روی بیاورند. ما رابط کاربری تمیز و سهولت استفاده Simplifi را دوست داریم: این یک فرآیند نسبتاً بدون دردسر برای اتصال همه حساب‌های شما، از جمله حساب‌های دارای Fidelity است، و سپس برنامه مواردی مانند هزینه‌های اخیر، پرداخت‌های تکرارشونده آتی، دسته‌های هزینه‌های برتر، یک عکس فوری از آن را به شما نشان می‌دهد. برنامه هزینه فعلی شما و موارد دیگر. این برنامه در دسته‌بندی تراکنش‌ها نیز به خوبی کار می‌کند، و فارغ التحصیل شما می‌تواند کارهایی مانند برچسب زدن به برخی تراکنش‌ها مانند قبض تلفن ماهانه خود را به عنوان تکراری انجام دهد. و ممکن است برای شروع به آنها یک اشتراک هدیه دهید، اما قیمت استاندارد 48 دلار در سال امیدواریم به اندازه کافی مقرون به صرفه باشد تا هدیه گیرنده شما در آینده، اگر آن را مفید بداند، به پرداخت آن ادامه دهد.

48 دلار در سال در Quicken

طراحی اوج

صرف نظر از اینکه فارغ التحصیل شما با وسایل حمل و نقل عمومی به محل کار می رود، ماشین را در همه جا رانندگی می کند یا در فاصله پیاده روی از تمام وسایل ضروری زندگی می کند، یک کیف قابل استفاده مجدد برای آنها یک ضرورت خواهد بود. این یکی از Peak Design بسیار مفید است زیرا دارای زیپ بسته می شود، چیزی که بسیاری از وسایل قابل استفاده مجدد ندارند، یک جیب داخلی که مناسب اکثر گوشی های هوشمند است و یک طراحی تک بند که به راحتی با دست یا روی شانه حمل می شود. همچنین از نایلون ripstop ساخته شده است، بنابراین حتی در سنگین‌ترین خواربارفروشی‌های آن‌ها نیز مقاوم است. و زمانی که آنها به آن نیاز ندارند، به شکلی در خود جمع می شود که فقط کمی بزرگتر از یک دسته کارت است. یعنی می توانند آن را در کیف یا صندوق عقب خود بیندازند و هرگز بدون آن از خانه خارج نشوند.

20 دلار در آدوراما

YETI

هیچ چیز در برابر جام های استنلی وجود ندارد، اما گزینه های دیگری نیز وجود دارد. ما به دلیل طراحی کلاسیک، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی، عایق جاروبرقی و رنگ‌های جسورانه، نسبت به Yetis طرف هستیم. اگر می‌دانید که دانش‌آموزتان در روزهای شلوغ هیدراته ماندن مشکل دارد، یک لیوان حصیری 35 اونسی Yeti Rambler به آنها هدیه دهید. اگر از خانه کار می‌کنند، دسته‌ای برای حمل آسان در دفتر کار یا طبقه پایین به اتاق نشیمن دارد، و ترکیب درب و نی آن علی‌رغم اینکه نشتی ندارد، بسیار محکم و ایمن است. نی همچنین یک درپوش دستی در یک انتها دارد تا در صورت افتادن به طور کامل از فنجان بیفتد. احتمالاً رنگ مورد علاقه هدیه گیرنده خود را در میان انتخاب ها پیدا خواهید کرد که از پاستلی مانند صورتی و بنفش تا کلاسیک مانند قرمز و سفید را شامل می شود. و اگر مستقیماً از Yeti سفارش دهید، می‌توانید Rambler را با نام، مونوگرام، علامت زودیاک و موارد دیگر سفارشی کنید.

42 دلار در آمازون

1 رمز عبور

اگر هدیه‌دهنده شما فکر می‌کند که در مدرسه اطلاعات ورود زیادی برای پیگیری دارد، فقط صبر کنید تا وارد محل کار شود. یک مدیر رمز عبور ضروری است و می توانید به راحتی یک کارت هدیه دیجیتالی 1Password به آنها بدهید تا بهانه ای برای استفاده نکردن از آن نداشته باشند. استفاده از مدیر رمز عبور مورد علاقه ما، حتی برای کسانی که قبلاً مدیریت رمز عبور نداشته اند، آسان است و امنیت درجه یک را فراهم می کند. از رمزگذاری استاندارد صنعتی استفاده می‌کند، یک «کلید مخفی» که فقط هدیه‌دهنده شما می‌داند به همراه یک رمز عبور خود برای ایمن نگه داشتن تمام اطلاعات دیگر خود. علاوه بر اعتبارنامه ورود، فارغ التحصیلان جدید می توانند اطلاعات دیگری مانند شماره کارت اعتباری، اطلاعات بانکی و یادداشت های حساس را در خزانه 1Password خود برای نگهداری نگهداری کنند – و هر زمان که نیاز داشته باشند می توانند به راحتی به همه آن ها در تلفن یا لپ تاپ خود دسترسی داشته باشند. حداقل، برای ردیابی مهم ترین رمزهای عبور آنها، از یک یادداشت چسبناک پاره پاره ایمن تر است. در بهترین حالت، این می‌تواند خدمات مهمی باشد که فارغ‌التحصیل شما تصمیم می‌گیرد تا مدت طولانی پس از اتمام کارت هدیه خود به پرداخت ادامه دهد.

+ 25 دلار در 1Password

CBSi

یکی از بهترین هدایایی که می توانید به یک فارغ التحصیل جدید، یا واقعاً به هر کسی بدهید، پوشش چیزی است که به طور منظم برای آن پرداخت می کند، مانند یک سرویس پخش. Paramount+ به طور کلی یک گزینه عالی است زیرا می توانید به راحتی کارت های هدیه برای این سرویس را به صورت آنلاین پیدا کنید، و اشتراک تبلیغاتی فقط 6 دلار در ماه هزینه دارد. هدیه دادن یک کارت هدیه 25 دلاری به آنها امکان دسترسی کامل به مدت چهار ماه را می دهد، که زمان بیشتری نسبت به سایر سرویس های پخش با همان مقدار پول است. Paramount+ دارای تعداد زیادی محتوا برای تماشای آنها نیز می باشد، از جمله فیلم هایی مانند این دختران بدجنس بازسازی و برگر خوب 2، به علاوه ده ها برنامه تلویزیونی از جمله Star Trek: Discovery، The Twilight Zone و هاله انطباق. همچنین مجموعه‌ای سخاوتمندانه از ورزش‌های زنده، از جمله سری آ، لیگ قهرمانان اروپا و فوتبال لیگ اروپا وجود دارد.

25 دلار در والمارت

پلک زدن

فارغ التحصیلان جدید که به یک آپارتمان جدید مهاجرت می کنند، با دانستن اینکه می توانند در تمام طول روز بیرون از خانه مراقب خانه خود باشند، آرامش خاصی را احساس خواهند کرد. این به ویژه برای هر کسی که حیوانات خانگی صبورانه منتظر آنها در خانه هستند صادق است. دوربین امنیتی Blink Mini تمام ویژگی‌هایی را دارد که هر چند وقت یک‌بار باید آن‌ها را بررسی کنند، و ردپای آن به قدری کوچک است که به راحتی می‌توانند مکانی برای آن پیدا کنند. این دوربین زمانی که حرکت را حس می‌کند ویدیوی 1080p ضبط می‌کند و هشداری را به تلفن دانش‌آموز شما ارسال می‌کند تا آنها بتوانند فیلم را مشاهده کنند. همچنین از صدای دو طرفه پشتیبانی می کند تا در صورت نیاز بتوانند دوستان خزدار خود را با صدای خود راحت کنند. و در حالی که Blink یک طرح اشتراک دارد که به شما امکان می دهد کلیپ های ویدیویی را در فضای ابری ذخیره کنید، اگر فقط از دوربین به عنوان یک جفت چشم دوم استفاده می کنید، لازم نیست. به علاوه، می‌توانید هر کلیپ ویدیویی را که می‌خواهید برای نگهداری ایمن در تلفن خود ذخیره کنید، دانلود کنید.

20 دلار در Kohl's

لیفت

ممکن است نخواهید به تمام شب‌هایی که فارغ‌التحصیلتان تا ساعت 4 صبح بیرون بوده فکر کنید، اما به احتمال زیاد تا به حال تعدادی از آن‌ها را به پایان رسانده‌اند. ارائه یک راه آسان برای رسیدن به خانه در قالب یک کارت هدیه نه تنها یک راحتی است، بلکه یک اقدام ایمنی نیز خواهد بود. سوار شدن به Lyft یا Uber به محض اینکه تصمیم به پرش گرفتند، باعث می‌شود که مجبور نباشند منتظر حمل‌ونقل عمومی باشند که ممکن است به موقع (یا اصلاً) نرسد، یا از یک دوست التماس کنند. دوست برای سواری ناگفته نماند، آنها با دانستن اینکه دفعه بعد که بیرون می‌روند، از قبل مراقبت شده است، احساس آرامش زیادی خواهند کرد.

+ 25 دلار در Walmart

دفع چتر

ما را بشنوید – یک چتر خوب یک هدیه غیرمنتظره و در عین حال ارزشمند است. چیزهای کمی بدتر از گیر افتادن در یک بارندگی در راه رفتن به محل کار هستند، به خصوص اگر از حمل و نقل عمومی برای رسیدن به آنجا استفاده می کنید. چتر مسافرتی ضد باد Repel اندازه مناسبی دارد – نه خیلی بزرگ یا خیلی کوچک با طول 11.5 اینچ – و نه دنده فایبرگلاس تقویت شده آن مانع از دمیدن آسان آن به داخل و خارج می شود. ما همچنین طراحی تک دکمه آن را دوست داریم که به شما امکان می دهد آن را با یک دست باز یا بسته کنید. چتر Repel یکی از آن هدایای کاربردی است که فارغ التحصیل شما از داشتن آن در حساس ترین زمان ها خوشحال می شود و در دراز مدت با عدم نیاز به خرید یک چتر جدید و ارزان هر بار که آسمان ها باز می شود، در هزینه خود صرفه جویی می کنند.

27 دلار در آمازون

قابلمه فوری

در حالی که قیمت فنی آن بیش از 50 دلار است، ما می‌خواستیم Instant Vortex Mini را با سایر ایده‌های هدیه در اینجا بگنجانیم زیرا اغلب با قیمت حدود 45 دلار به فروش می‌رسد. همچنین، این یک سرخ کن کوچک بادی قوی است که هر فارغ التحصیل جدید باید بتواند آن را حتی در تنگ ترین وسایل آشپزخانه جا دهد. این صفحه نمایش لمسی آسان با چند حالت پخت مختلف دارد، اما ما انتظار داریم که اکثر فارغ التحصیلان از آن برای پختن تنقلاتی مانند چوب موزارلا و گرم کردن باقیمانده غذاها تا حد کمال ترد استفاده کنند. توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید چیزی کمی بزرگ‌تر به آنها بدهید که می‌تواند غذای بیشتری را همزمان بپزد، راهنمای سرخ‌کن هوای ما را بررسی کنید – اما اگر فقط به دنبال دانش‌آموز خود و شاید شریک یا هم اتاقی مورد علاقه‌شان هستید، Instant Vortex Mini این کار را انجام می‌دهد. آنها را خوب تغذیه کنید

50 دلار در آمازون

منبع