بررسی Rebel Moon قسمت 2: یک فیلم علمی تخیلی آهسته

Menu

Rebel Moon: Part 2 – The Scargiver یک جشن خالی است این یورش بی امان از انفجارها، داستان های علمی تخیلی و نمایش های بی معنی است که به هیچ می رسد. و با این حال به نوعی هنوز بهتر از اولین فیلم در فرانچایز حماسی علمی تخیلی زک اسنایدر برای نتفلیکس است، Rebel Moon: Part 1 – A Child of Fire. (این عناوین واقعاً به چه معنا هستند؟ چه کسی اهمیت می دهد.)

اسنایدر با تکمیل تمام سفره‌چینی کسل‌کننده، می‌تواند استعدادهای واقعی خود را به اوج برساند Rebel Moon: Part 2 با ارائه نبردهای بی پایان پر از اکشن اسلوموشن و ژست های قهرمانانه. جالب به نظر می رسد، فقط ای کاش به چیزی اضافه می شد. هر چیزی.

اسپویلرهای پیش رو برای Rebel Moon: Part 2.

اگر به نوعی اولی را از دست داده اید ماه شورشی فیلم، تنظیمات اصلی این است که آن را جنگ ستارگان ملاقات می کند هفت سامورایی سوفیا بوتلا در نقش کورا، سرباز نخبه سابق یک امپراتوری شیطانی است که در یک دهکده کشاورزی بسیار ایده آل پنهان شده است و فقط روزهای خود را می کارد و درو می کند. هنگامی که گروهی از شرورهای نظامی رئیس دهکده را می کشند و شروع به تهدید یک دختر جوان می کنند، کورا به قتل می رسد (در دفاع!) و جامعه را برای حمله تلافی جویانه باز می گذارد.

او اولین فیلم را صرف استخدام جنگجویان بالقوه برای دفاع از دهکده می کند، از جمله یک گلادیاتور سقوط کرده (جیمون هونسو) و یک شمشیر زن بداخلاق (دونا بائ). (اسامی آنها به ترتیب Titus و Nemesis است، اما آنها واقعاً مهم نیستند زیرا شخصیت ها کاغذی نازک هستند.)

افشای کامل: من سعی کردم برای اولین بار یک بررسی بنویسم ماه شورشی و فقط با انزجار تسلیم شد این یک حماسه تکان دهنده خسته کننده بود، به طوری که چندین روز طول کشید تا بدون اینکه به خواب بروم تماشا کنم. در پایان، تنها با احساس ترس باقی ماندم، زیرا می دانستم که هنوز دو ساعت دیگر باقی مانده است ماه شورشی جلوتر از من

تا حدودی مداحی توخالی است، اما حداقل در طول این مدت خوابم نبرد Scargiver. بیشتر به این دلیل است که فیلم در واقع حس حرکت و اکشن بیشتری دارد. شما می توانید مغز خود را خاموش کنید و از تصاویر زیبا لذت ببرید، درست مانند آنچه برای اسنایدر می توانید انجام دهید ساکر پانچ، لیگ عدالت و نگهبانان انطباق. او بیشتر یک سبک شناس است تا یک داستان سرای طبیعی، اما گاهی اوقات تصاویر اسنایدر، مانند مونتاژ گیج کننده قهرمانان ما در حال برداشت گندم، می تواند تقریبا شاعرانه باشد.

ماه شورشی قسمت 2Rebel Moon قسمت 2

نتفلیکس

فقط حیف که زیاد به شخصیت های فیلم یا هیچ جنبه ای از داستانش اهمیت نمی دادم. جیمز گان نگهبانان کهکشان سه گانه باعث شد ما عاشق گروهی از افراد نامتناسب و بدجنس شویم، با خطوط داستانی که مستقیماً به رشد شخصی و عاطفی آنها منجر شد. خدمه وارد ماه شورشیدر عوض، مانند برش‌های مقوایی از فیلم‌های بهتر احساس می‌شود، و طرح کلی اجباری به نظر می‌رسد (حتی تا پایان فیلم دیگری تنظیم شده است).

هونسو تلاش می کند تا با چشمان خود حیثیت تیتوس را بفروشد، اما او فقط می تواند این کار را انجام دهد. و در حالی که زن جنگجوی Bae خونسردی دارد (و یک فلش بک بسیار متقاعد کننده دارد)، وقتی اکشن واقعاً داغ می شود، بیشتر هدر می رود. سپس جیمی، یک ربات با صداپیشگی آنتونی هاپکینز، که در فیلم اول به طور خلاصه معرفی می شود و برای چند دقیقه در اینجا ظاهر می شود تا لب به لب بزند. چرا؟ مهم نیست. به نوعی آن شخصیت نیز به اندازه کافی مهم است که به عنوان راوی برای هر دو عمل کند ماه شورشی فیلم‌ها (اما واقعاً به نظر می‌رسد اسنایدر فقط می‌خواست صدای هاپکینز به آن اضافه شود).

شاید تنها لطف واقعی نجات دهنده برای Rebel Moon: Part 2بسیار شبیه به فیلم اول، اد اسکرین در نقش آتیکوس نوبل شرور است. به عنوان یک بدی سادیست، او واقعا چیز جدیدی نیست، اما مناظر پرحاشیه اسکرین باعث جذابیت تماشای این شخصیت می شود. جایی که دارث ویدر حس آرامی از ترس را تراوش می کند، Skrein's Noble به طرز سرگرم کننده ای آشفته است، مانند جوکر که با هانس لاندا کریستوف والتز از آن عبور کرده است. حرامزاده های بی شکوه. او فقط از بد بودن بسیار لذت می برد – این چیزی است!

با توجه به محبوبیت فیلم اول (با توجه به اسنایدر و نتفلیکس، به هر حال)، ما احتمالا بیشتر خواهیم دید ماه شورشی پایین خط. اسنایدر قبلاً گفته بود که می‌خواهد هر دو فیلم را شش ساعته کارگردانی کند و اخیراً گفت رادیو تایمز که او می خواهد به کشش ماه شورشی سری تا چهار یا شش فیلم به نوعی، این فقط یک تهدید به نظر می رسد.

منبع