اولین AIB ظاهراً تولید کارت‌های گرافیکی Intel Arc را به دلیل نگرانی‌های کیفی متوقف کرد.


گزارش شده است که یکی از AIB دیگر علاقه ای به Arc ندارد

Igor’LAB اولین گزارش OEM در حال اجرا روی پردازنده‌های گرافیکی Arc است.

یک شریک بزرگ هیئت مدیره دیگر پردازنده های گرافیکی Arc اینتل را تولید نمی کند. این توسط ایگور والوسک ادعا شده است که این اطلاعات را دو بار در روز گذشته تایید کرد.

ایگور نام برند را نام نمی برد، اما پست او تصویری از سیستم MSI دارد که به طور غیرمستقیم نشان می دهد که ممکن است این شرکت مورد نظر باشد. MSI در واقع یکی از معدود شرکت‌هایی است که ساخت گرافیک Arc را یا از طریق تبلیغات برای سیستم‌های از پیش ساخته شده در وب‌سایت خرده‌فروشی چینی یا از طریق دیتاشیت‌های فاش شده، تایید کرده است.

از دیدگاه OEM ها، عدم اطمینان بیش از حد از نظر عملکرد و قیمت وجود دارد. گزارش شده است که اینتل هیچ تضمینی برای قیمت Arc نمی دهد، که برنامه ریزی را بسیار پیچیده تر می کند. احتمالاً به همین دلیل است که ما هرگز در مورد هیچ مدل سفارشی رده بالایی مبتنی بر Arc نشنیده ایم، تنها شایعات در مورد راه حل های میان رده مانند ASUS TUF بود.

حداقل یکی از شرکای بزرگ هیئت مدیره حتی تولید کارت های اینتل را به طور کامل متوقف کرده است (“به دلیل نگرانی های کیفیت”)، همانطور که من دیروز و امروز متوجه شدم. […] سایر شرکای هیئت مدیره حداقل در حال حاضر به طور کامل فعالیت های بازاریابی خود را محدود کرده اند، و در حال حاضر به نظر نمی رسد که در بازه زمانی که ذکر کردم بین 5 اوت 2022 و 29 سپتامبر 2022، هیچ حمله واقعی از طرف شرکای هیئت مدیره وجود داشته باشد. واقعاً وارد بازار خواهد شد (به عنوان خرده فروشی) در چند هفته آینده دیده می شود. از نظر مشتری، من فقط می توانم به بهترین ها امیدوار باشم، من به تنهایی ایمان ندارم.

– Igor’sLAB

کیفیت و عملکرد GPU ممکن است منجر به افزایش هزینه نگهداری شود، این شامل نرخ RMA بالاتر و تقاضای کمتر برای قطعاتی است که درایورهای بهینه نشده دارند. به همین دلیل است که تولید کارت های ARC ممکن است توسط شریک هیئت مدیره مذکور متوقف شده باشد (اما هنوز هیچ خبری در مورد لغو آن وجود ندارد).

اینتل اکنون مشغول به اشتراک گذاری ویدیوها و پاسخ به سوالات جامعه است. جدیدترین آنها را پوشش می دهد پشتیبانی از API گرافیکی برای Arc. سخت است باور کنیم که این مهمترین سوال در حال حاضر است، در حالی که به معنای واقعی کلمه همه می خواهند بدانند که دسکتاپ Arc و با چه قیمتی در دسترس می شود.

منبع: Igor’sLAB





منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر