آی‌پد پرو جدید اپل باریک‌تر از آی‌پاد نانو قدیمی است

آی‌پد پرو جدید اپل باریک‌تر از آی‌پاد نانو قدیمی است

ما سه شنبه خود را با یک رویداد اولیه iPad آغاز کردیم. و چه آیپد جانوری داشتیم. اپل با قرار دادن تراشه جدید M4 خود در جدیدترین iPad Pro خود همه چیز را متحول کرد. اپل می گوید دستگاه جدید 50 درصد عملکرد سریع تری نسبت به M2 iPad Pro ارائه می دهد. از حافظه پنهان پویا، ردیابی پرتو با شتاب سخت‌افزاری و سایه‌زنی مش با شتاب سخت‌افزاری پشتیبانی می‌کند – بنابراین، بازی‌هایی با ظاهر بهتر و پردازش گرافیکی سریع‌تر.

TMATMA

Engadget

اما این فقط نیمی از داستان است. ارتقای اصلی دیگر، Tandem OLED است که نمایشگر دو پنل OLED روی هم است. انتظار رنگ‌های غنی‌تر و سیاه‌های عمیق‌تر، همچنین سطوح روشنایی را داشته باشید که حداکثر 1000 نیت برای استاندارد و HDR و 1600 نیت برای روشن‌ترین نقاط HDR است. این سوئیچ در فناوری نمایشگر آن را نسبت به آیپدهای قبلی باریک تر می کند. در واقع، این اطمینان را ایجاد می کند که iPad pro جدید (به نوعی) باریک تر از iPod nano است.

قیمت آی‌پد پرو جدید از 999 دلار برای مدل 11 اینچی و 1299 دلار برای مدل 13 اینچی شروع می‌شود که هر کدام دارای 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی هستند. و ما اولین برداشت های خود را، در حال حاضر، همین جا دریافت کرده ایم.

ما همچنین iPad Airs جدید و Apple Pencil Pro را برای شما نویسندگان حرفه ای دریافت کردیم.

– مت اسمیت

متا در حال آزمایش ارسال متقابل از اینستاگرام به Threads است

تراشه M4 اپل با تمرکز زیادی روی هوش مصنوعی وارد بازار شد

نینتندو تا قبل از مارس 2025 جانشین سوییچ را معرفی می کند

چه اتفاقی برای Helldivers 2 می افتد؟

استمی‌توانید این گزارش‌ها را روزانه مستقیم به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید. همینجا مشترک شوید!

TMATMA

Engadget

جدیدترین گوشی Pixel سری A معمولاً در Google I/O معرفی می‌شود. با این حال، برای جلوگیری از حواس پرتی از سایر اخبار، گوگل زودتر پوشش خود را منتشر کرد. در مقایسه با پیکسل 8 استاندارد که دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی است، 8a دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED کمی کوچکتر با حاشیه های قابل توجهی بزرگتر است. اما جدا از این، پیکسل 8 و 8a تقریباً هم اندازه هستند. 8a همانند مدل قبلی خود از همان سنسورهای 64 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی و فوق عریض خود استفاده می کند، اما Pixel 7a یک تلفن دوربین عالی بود، بنابراین هیچ شکایتی در اینجا وجود ندارد. فروش هفته آینده از 14 می آغاز می شود.

به خواندن ادامه دهید.

OpenAI در تلاش است تا با ایجاد مجموعه ابزاری که تصاویر ایجاد شده توسط ژنراتور DALL-E 3 خود را شناسایی می کند، از مشکل این تصاویر تقریبا واقعی که در اینترنت در حال گردش هستند جلو بیفتد. این شرکت می‌گوید که می‌تواند تصاویری را که توسط DALL-E 3 در 98 درصد مواقع به‌وجود آمده است، به دقت تشخیص دهد. در حالی که به نظر خوب می رسد، اما مملو از هشدارها است. این تصویر باید توسط DALL-E ایجاد شود و تنها پنج تا ده درصد از تصاویر ساخته شده توسط سایر مدل های هوش مصنوعی را با موفقیت طبقه بندی کرد. همچنین برای شناسایی تصاویر تولید شده توسط کاربر که به صورت دستی بهینه سازی شده اند، مشکل دارد.

به خواندن ادامه دهید.

صبر کن چی؟

منبع