آموزش کامل صرافی کوکوین kucoin برای معامله ارزهای دیجیتال والکس

با امکاناتی که این صرافی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، کاربران تا امروز از این پلتفرم رضایت داشته‌اند. طراحی و ارائه اپلیکیشن صرافی کوکوین یکی از بهترین امکاناتی بود که از طرف صرافی در اختیار کاربران قرار داده شد. سعی ما بر این بود تا در این مقاله اپلیکیشن صرافی کوکوین را با جزئیات آن برای شما شرح دهیم.

  • این سیستم به‌صورت واسطه‌ای است و خودش مستقیم بیت کوین یا هر ارز دیجیتال را نمی‌فروشد.
  • در این بخش بصورت کامل در مورد نحوه معامله و ترید در بخش اسپات صحبت می کنیم.
  • با انتخاب نوع معامله باید یکی از روش‌های ثبت سفارش در این بخش را انتخاب کنید.
  • سپس رمز ورود را تنظیم کنید، “Terms of use” را بخوانید و با آن موافقت کنید، روی دکمه “Sign up” کلیک کنید تا ثبت نام خود تکمیل شود.

من این چند هفته خیلی فعال نبودم و در مورد شایعات پشت کوکوین تحقیق نکردم

کسی به نتیجه ای رسید که مطمئن بشه این صرافی مشکل داره یا صرفا FUD و داده های طبق معمول ناقص سایت گلسنوده؟

— ImanPJN (33.3%) (@imanpjnir) July 11, 2022

در صورتی که سرمایه لازم برای انجام معاملات در این بخش را نداشته باشید، می‌توانید با کلیک روی گزینه پیکان‌های دوسویه، سرمایه خود را از دیگر بخش‌های صرافی به بخش Trading منتقل کنید. در این قسمت نیز می‌توانید نوع معامله خود (خرید Buy یا فروش Sell) را با کلیک بر تب موردنظر انتخاب کنید. تنها کافی است حجم معامله را در کادر Amount وارد کنید تا صرافی یک سفارش را با بهترین قیمت ممکن در بازار برای شما ثبت کند. اگر Cross Margin را انتخاب کنید، با بازکردن یک موقعیت، تنها سرمایه شما در آن معامله در خطر نیست، بلکه پیش از لیکوئیدشدن، صرافی از سرمایه شما در بخش Margin برداشت می‌کند تا معامله شما بسته نشود.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر