آی‌پد نسل نهم را با دو سال AppleCare+ تنها با ۲۹۸ دلار انتخاب کنید

آی‌پد نسل نهم را با دو سال AppleCare+ تنها با ۲۹۸ دلار انتخاب کنید

اپل محصولات جدید زیادی در راه است و به طور رسمی نسل نهم iPad خود را متوقف می کند. اما، قبل از اینکه پرده روی این دستگاه قابل اعتماد بیفتد، می توانید آن را برای سرقت بردارید. iPad ارزان قیمت مورد علاقه ما با دو سال AppleCare+ ارائه می شود و از 398 دلار به 298 دلار کاهش یافته است – 25 درصد تخفیف. این قرارداد برای مدل 64 گیگابایتی با Wi-Fi در رنگ نقره‌ای یا خاکستری فضایی است.

سیب

اگر به دنبال نقطه ورود مقرون‌به‌صرفه‌تری به دنیای آی‌پدها هستید یا می‌خواهید آن را به عنوان هدیه بگیرید، مدل نسل نهم تعادل خوبی بین کیفیت و هزینه به شما ارائه می‌دهد. به لطف به‌روزرسانی‌هایی مانند فناوری True Tone و تغییر رنگ بر اساس نور محیط، در بررسی خود زمانی که برای اولین بار در سال 2021 عرضه شد، به آن امتیاز 86 دادیم. همچنین دارای دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی، تراشه A13 Bionic اپل و عمر باتری تا 10 ساعت در هنگام استفاده است.

اگر به دنبال آی‌پد پیشرفته‌تری هستید، هر آنچه را که درباره آی‌پد پرو و ​​آی‌پد ایر جدید می‌دانیم که اپل به تازگی معرفی کرده است، بررسی کنید. آنها در تاریخ 15 می در دسترس خواهند بود، اما شما می توانید آنها را از هم اکنون پیش خرید کنید.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع