نمونه اولیه EVGA GeForce RTX 4090 FTW3 رونمایی شد

EVGA تایید کرد که آن‌ها چند نمونه اولیه از پردازنده‌های گرافیکی RTX 40 را حتی قبل از تصمیم‌گیری برای خروج از بازار GPU داشتند. به نظر می رسد JayzTwoCents به اندازه کافی خوش شانس بود که یکی از این نمونه های مهندسی را دریافت کرد و او توانست این طرح منتشر نشده را در آخرین ویدیوی خود به تصویر بکشد.

JayzTwoCents نمونه ای از نمونه اولیه کارت گرافیک نسل بعدی EVGA را آزمایش می کند.

همانطور که می دانیم، EVGA بازار GPU را رها کرد و هیچ کارت گرافیک RTX 40 مبتنی بر NVIDIA GPU و همچنین AMD/Intel را منتشر نکرد. در حالی که این شرکت تولید کارت های گرافیک جدید را به طور کامل متوقف کرده است، اما این بدان معنا نیست که هیچ واحد آزمایشی برای پردازنده های گرافیکی آینده مانند Ada Lovelace وجود ندارد.

نمونه اولیه EVGA RTX 4090، منبع: JayzTwoCents

نمونه اولیه EVGA RTX 4090، منبع: JayzTwoCents

منبع:

هرگز منتشر نخواهد شد EVGA RTX 4090 FTW3 در تصویر

نمونه اولیه EVGA RTX 4090، منبع: JayzTwoCents

اگر از طرفداران پردازنده های گرافیکی EVGA هستید، حتما ویدیوی زیر را بررسی کنید. این به احتمال زیاد آخرین کارت گرافیک EVGA است که تا به حال خواهیم دید.

[JayzTwoCents] EVGA یک 4090 ساخت… و من آن را دارم! (72040 بازدید)





منبع

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کارت یک کانکتور برق 16 پین است که در عقب قرار دارد، این یک انتخاب عالی برای کسانی است که به سادگی جایی برای آداپتور برق جدید ندارند. متأسفانه، هیچ RTX 4090 دیگری در بازار این رویکرد را اتخاذ نکرده است.

نکته جالب در مورد این نمونه خاص این است که این در واقع یک کارت گرافیک کاملاً کارآمد است. مجهز به یک GPU واقعی AD102 است و حتی دارای نرم افزار EVGA Precision است که تمام داده های سنسور را می خواند. برای جذاب‌تر کردن همه چیز، Jay به راحتی توانست این کارت را به بالای 3.0 گیگاهرتز اورکلاک کند.

این کارت به وضوح بزرگتر از طراحی RTX 3090 Ti FTW است، با این حال هنوز یک طراحی سه فن است. این نمونه اولیه همچنین بخشی از سری For The Win 3 خواهد بود و خانواده محصولات مبتنی بر راه حل های خنک کننده ICX EVGA را گسترش می دهد.

نمونه اولیه EVGA RTX 4090، منبع: JayzTwoCents

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر