مدیر عامل AMD دکتر لیزا سو در CES 2023 در 4 ژانویه سخنرانی خواهد کرد

انجمن فناوری مصرف کننده (CTA)® امروز اعلام کرد که دکتر لیزا سو، رئیس و مدیر عامل AMD، یک سخنرانی حضوری در CES 2023، تأثیرگذارترین رویداد فناوری جهان، ارائه خواهد کرد. دکتر سو دیدگاه AMD را به اشتراک می‌گذارد – یک نقطه برجسته همیشگی از فصل CES – در مورد اینکه چگونه رایانش با کارایی بالا و تطبیقی ​​زندگی‌ها را با پرداختن به سخت‌ترین مشکلات جهان تغییر می‌دهد.

از راندمان و پایداری بیشتر در فضای ابری گرفته تا قدرت‌بخشی به ابررایانه‌های بزرگ مقیاس، AMD امروزی در زندگی ما بافته شده است. نوآوری های این شرکت در زمینه هایی از جمله محاسبات با کارایی بالا، هوش مصنوعی و بازی در نمایشگاه CES 2023 به نمایش گذاشته خواهد شد. بیش از 1300 غرفه دار تایید شده تاکید می کنند که چگونه فناوری یک کاتالیزور برای تغییر است.

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

سو به عنوان یکی از سخنرانان اصلی CES، رئیس و مدیر عامل جان دیر، جان می، می‌پیوندد. برنامه سخنرانی اصلی با اعلام سخنرانان به روز می شود.

گری شاپیرو، رئیس و مدیرعامل CTA گفت.

«AMD نشان می‌دهد که چگونه نوآوری خلاق، پوشش فناوری را برای همیشه پیش می‌برد. قدرت دکتر سو مردم را دور هم جمع می کند و من نمی توانم منتظر بمانم تا ببینم آنها چه پیشرفت هایی را در این نمایشگاه به اشتراک خواهند گذاشت.»

“در چند سال گذشته، محاسبات به بخشی ضروری و فراگیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده است، و به هر یک از ما کمک می کند تا نحوه کار و یادگیری خود را از راه دور تطبیق دهیم، در حالی که ما را در ارتباط و سرگرم نگه می دارد. من از فرصتی برای ارائه یک سخنرانی کلیدی در CES 2023 برای برجسته کردن نسل بعدی نوآوری‌های محاسباتی با کارایی بالا و تطبیقی ​​و محصولاتی که مرزها را در آنچه ممکن است جابجا می‌کنند و نقش مهمی در حل مهم‌ترین چالش‌های ما ایفا می‌کنند هیجان‌زده هستم. ”

– گفت دکتر سو.


دکتر لیزا سو از AMD برای سخنرانی زنده در CES® 2023

CES 2023 که متعلق به CTA و تولید شده است، در تاریخ 5 تا 8 ژانویه 2023 در لاس وگاس برگزار می شود و روز های رسانه ای از 3 تا 4 ژانویه 2023 برگزار می شود. شرکت کنندگان فناوری های جدید برندهای جهانی را تجربه خواهند کرد، در مورد آینده فناوری از این شرکت خواهند شنید. رهبران فکری و همکاری چهره به چهره با سایر شرکت کنندگان. این نمایش نشان می‌دهد که چگونه نوآوری‌ها در پایداری، حمل‌ونقل و تحرک، سلامت دیجیتال، متاورس و موارد دیگر به بزرگترین چالش‌های جهان می‌پردازند. مخاطبان در طول سخنرانی‌های زنده از کارشناسان صنعت، از جمله رهبران John Deere و AMD می‌شنوند.


دکتر سو، مهندسي که الهام‌بخش افراد مختلف از هر زمينه‌اي براي دنبال کردن مشاغل در STEM است، بيش از سه دهه است که نقش مهمي در پيشبرد محاسبات با کارايي بالا و صنعت نيمه‌رسانا ايفا کرده است. سخنرانی اصلی او به صورت زنده و حضوری از لاس وگاس در روز چهارشنبه، 4 ژانویه 2023، ساعت 6:30 بعد از ظهر در سالن رقص Palazzo ونیزی ارائه خواهد شد.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر