عناوین برتر پلی استیشن برای بازی در حال حاضر

عناوین برتر پلی استیشن برای بازی در حال حاضر

این داستان انتقام سامورایی شبیه به زنده شدن سینمای ژاپن است. خیانت های متعدد، مرگ غم انگیز چندین متحد نزدیک، مبارزات شمشیر پرتنش، دهکده ها و قلعه های تحت محاصره، و حتی فیلتر سیاه و سفید «حالت Kurosawa» که برای کل بازی استفاده می کنید، وجود دارد. دنیای ژاپن فئودال، با برخی از آزادی‌های خلاقانه، با مزارع چمن و گاو نر برای مسابقه دادن بر روی اسب وفادار خود، «پازل‌های» معبد برای حرکت در اطراف و قلعه‌هایی برای ارزیابی و حمله است.

همانطور که در تلاش داستان اصلی، و بیش از حد کافی تلاش‌ها و چالش‌های جانبی، راه می‌روید، تکنیک‌ها و موضع‌گیری‌های قدرتمند شمشیر را باز می‌کنید، همچنین سلاح‌های جدید و تکنیک‌های ممنوعه‌ای را باز می‌کنید که به زیبایی در داستان یک سامورایی بافته شده است. حاشیه، غیرمتمرکز. هنوز هم از یک جست و جوی بیش از حد واکشی رنج می برد، مصنوعات پراکنده در سراسر استان های ژاپن، اما زیبایی محض روح سوشیما شما را فریب می دهد تا باور کنید این بهترین بازی جهان باز در پلی استیشن است. اشتباه متوجه نشوید – آن بالاست.

با جدید برش کارگردان در نسخه PS5، نرخ فریم پویا تا 60 فریم در ثانیه را نیز دریافت می‌کنید، که این اطمینان را می‌دهد که بازی بیشتر شبیه ادای احترام به نویسندگان سینمای ژاپنی در گذشته است. همچنین ترفندهای DualSense وجود دارد، مانند کمانی که با فشار دادن دکمه‌های ماشه به‌طور ملموس سفت می‌شود، و هنگام عبور از سرزمین‌های تسوشیما، غرش‌های ظریفی وجود دارد. برش کارگردان یک فصل جدید و شگفت آور DLC را اضافه می کند. همانطور که جزیره Iki را کشف می کنید، بازی چند ترفند دیگر به زرادخانه جین اضافه می کند و رابطه و تاریخچه بین قهرمان بازی و پدرش را عمیق تر می کند.

بدون خراب کردن اتفاقات، بازی هوشمندانه داستان اصلی را به DLC منتقل می‌کند و اطمینان می‌دهد که علیرغم وضعیت DLC، کاملاً به بازی اصلی متصل است.

منبع