شرکای هیئت مدیره گزارش می دهند که پردازنده های گرافیکی GeForce RTX 4060 Ti با مشکلات تامین مواجه هستند

شرکای هیئت مدیره گزارش می دهند که پردازنده های گرافیکی GeForce RTX 4060 Ti با مشکلات تامین مواجه هستند

RTX 4060 Ti کمبود دارد

به گفته Board Channels، سایتی که اخبار و زمزمه های منابع شریک هیئت مدیره را جمع آوری می کند، عرضه پردازنده های گرافیکی مبتنی بر AD106 به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

به طور کلی، عرضه پردازنده‌های گرافیکی RTX 40 آنطور که شرکای انتظار دارند خوب نیست، اما یک مدل حتی عرضه کمتری نسبت به مدل‌های دیگر دارد. RTX 4060 Ti، هر دو نسخه 8 گیگابایتی و 16 گیگابایتی، در دو هفته اول آوریل با کاهش قابل توجهی در عرضه روبرو شده است.

گزارش شده است که توزیع مدل های RTX 4060 Ti به چند ده تا 50 قطعه در هر محموله کاهش یافته است. ظاهراً هر نام تجاری تحت تأثیر قرار می گیرد و تخصیص به طور قابل توجهی برای شرکت هایی مانند Colorful یا شرکای هیئت مدیره مستقر در تایوان (ASUS، MSI، Gigabyte) کاهش یافته است.

شایعات RTX 4060 Ti منبع: Board Channels

منابع ما از AIC ها کاهش عرضه مدل های RTX 4060 Ti را تایید می کنند. با این حال، بعید است که تأثیر قابل توجهی بر در دسترس بودن جهانی این سری داشته باشد. بسیاری از کارت‌های RTX 40 با موانع عرضه مشابهی روبرو شده‌اند، RTX 4090 بهترین نمونه است که در نهایت بر قیمت و در دسترس بودن جهانی تأثیر گذاشت. با وجود توقف، مدل‌های دیگری مانند RTX 4070 Ti یا RTX 4080 تا به امروز در دسترس هستند.

RTX 4060 Ti همچنان یکی از محبوب‌ترین پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA در این نسل است. با این حال، خرده فروشان مشکلی برای کاهش قیمت SKU نسبتاً زودهنگام نداشتند. هر دو مدل در حال حاضر کمتر از MSRP رسمی به فروش می رسند.

منبع: کانال های برد



منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر