به روز رسانی جدید مانیتور رمز عبور پروتون از طرف شما وب تاریک را جستجو می کند

به روز رسانی جدید مانیتور رمز عبور پروتون از طرف شما وب تاریک را جستجو می کند

مدیر رمز عبور رمزگذاری شده پروتون، Proton Pass، به روز رسانی قابل توجهی دریافت کرده است. این به شکل مجموعه ابزار جدیدی به نام Pass Monitor است که به کاربران از ضعف‌های حساب و نقض داده‌ها هشدار می‌دهد.

این به طور خودکار انجام می شود و سیستم حتی در صورت نشت اطلاعات از یک سرویس شخص ثالث، کاربران را از طریق راه حل ها راهنمایی می کند. همچنین وب تاریک را جست و جو می کند و در صورتی که آدرس های پروتون، نام مستعار ایمیل و حداکثر ده آدرس ایمیل سفارشی فاش شده باشد و برای اهداف شیطانی استفاده شده باشد، به مردم هشدار می دهد. اگر این اتفاق بیفتد، یک هشدار دریافت خواهید کرد تا بتوانید اقدامی انجام دهید.

Pass Monitor شامل یک ویژگی سلامت رمز عبور است که هر رمز عبور ضعیف یا استفاده مجدد را که می تواند از به روز رسانی استفاده کند را علامت گذاری می کند. بخش احراز هویت دو عاملی غیرفعال مجموعه ابزار یک لایه امنیتی اضافی است که حساب های مختلفی را شناسایی می کند که گزینه 2FA را ارائه می دهند.

در نهایت، این شرکت خود را به Pass Monitor وارد می کند. این سرویس از ترکیبی از هوش مصنوعی و تحلیلگران انسانی برای شناسایی و مسدود کردن حملات تصاحب حساب استفاده می کند.

سلامت رمز عبور و بررسی 2FA برای کاربران رایگان در دسترس است، اما نظارت بر وب تاریک و پروتون سنتینل فقط برای اعضای پولی است. خوشبختانه، عضویت Pass Plus در حال حاضر وجود دارد. این ابزارهای جدید که در ویندوز، اندروید و iOS در دسترس هستند، در «چند روز آینده» برای کاربران فعلی عرضه خواهند شد.

پروتون در واقع یک ورودی نسبتاً جدید در بازی امنیتی رمز عبور، به عنوان مدیر رمز عبور است. این شرکت بیشتر به دلیل نرم افزار ستارگان VPN خود مشهور است که در صدر قرار گرفت.

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. اگر روی چنین پیوندی کلیک کنید و خریدی انجام دهید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

منبع