سرویس نظارت وحشتناک داده‌های کاربر Discord قابل جستجو را به قیمت 5 دلار به فروش می‌رساند

سرویس نظارت وحشتناک داده‌های کاربر Discord قابل جستجو را به قیمت 5 دلار به فروش می‌رساند

یک سرویس خراش داده اطلاعاتی را در مورد 600 میلیون کاربر Discord می فروشد. گزارشی از 404 رسانه جزئیات Spy Pet، یک سرویس آنلاین که مجموعه‌ای از اطلاعات را از پلتفرم اجتماعی جمع‌آوری، ذخیره و به فروش می‌رساند. اما نترسید: خدمات خود را به مشتریان کاملاً قابل اعتمادی مانند مجریان قانون، مربیان مدل هوش مصنوعی یا افراد معمولی شما که کنجکاو هستند در مورد اینکه «دوستانشان در چه کاری مشغول هستند» عرضه می کند. چرا وقتی می توانید به سادگی یک کپی از فعالیت Discord آنها را خریداری و دانلود کنید، از آنها بپرسید؟

Spy Pet با کمتر از 5 دلار ارز دیجیتال به شما امکان می‌دهد به داده‌های مربوط به کاربران خاص دسترسی داشته باشید، مانند سرورهایی که در آن شرکت می‌کنند، چه پیام‌هایی ارسال کرده‌اند و چه زمانی به کانال‌های صوتی پیوستند یا از آنها خارج شدند. ادعا می کند که اطلاعاتی در مورد 600 میلیون کاربر در 14000 سرور Discord و سه میلیارد پیام دارد.

در مورد آنچه که Spy Pet الهام گرفته شده است، خالق آن پیشنهاد کرد که این یک مورد کلاسیک برای انجام کاری است که فرد از آن لذت می برد و مرزهای شخصی را پیش می برد. خالق گفت: «من از خراش دادن، بایگانی کردن و به چالش کشیدن خودم خوشم می آید 404 رسانه. «اختلاف اساساً جام مقدس خراشیدن است، زیرا Discord مطلقاً در تلاش برای مبارزه با خراشیدن است.»

برخی از افراد 5K می دوند، هدفی برای کاهش وزن تعیین می کنند یا توپ ترشی را انجام می دهند. دیگران یک سرویس خراش اجتماعی راه‌اندازی می‌کنند که داده‌ها را به فدرال رزرو، شرکت‌های هوش مصنوعی و پیشین‌های ترسناک می‌فروشد. به هر کدام مال خودشان!

404 رسانه می گوید پایگاه داده به شما امکان می دهد کاربران خاصی را جستجو کنید. برای هر نتیجه جستجو، یک صفحه سرورهایی را که کاربر به آنها ملحق شده است (حداقل در میان آن دسته از مانیتورهای Spy Pet)، حساب های متصل آنها، جدولی که پیام های اخیر آنها (شامل نام سرور، مهرهای زمان و خود پیام) و صدای آنها را نشان می دهد. زمان ورود و خروج کانال مشتریان پولی می توانند به راحتی چت های طعمه خود – یا “دوست” – را به یک فایل CSV صادر کنند.

Discord می گوید که در حال بررسی Spy Pet و بررسی گزینه های آن است. سخنگوی شرکت در ایمیلی به Engadget نوشت: «Discord متعهد به محافظت از حریم خصوصی و داده‌های کاربرانمان است. «در حال حاضر در حال بررسی این موضوع هستیم. اگر تشخیص دهیم که نقض شرایط خدمات و دستورالعمل‌های انجمن ما رخ داده است، اقدامات لازم را برای اجرای خط‌مشی‌های خود انجام خواهیم داد. ما نمی‌توانیم نظرات بیشتری ارائه کنیم زیرا این یک تحقیق در حال انجام است.»

منبع