رنگارنگ برای عرضه سیاه و طلایی GeForce RTX 4070 (Ti) SUPER “Fog Hill of Five Elements” Edition

رنگارنگ برای عرضه سیاه و طلایی GeForce RTX 4070 (Ti) SUPER "Fog Hill of Five Elements" Edition

رنگارنگ در حال آماده سازی مدل های جدید GeForce RTX 4070

ممکن است دوره کندتری از عرضه سخت‌افزار رایانه‌های شخصی را تجربه کرده باشیم، اما شرکت‌های چینی سرعتشان را کاهش نمی‌دهند.

نسخه کاملاً جدید سری Colorful iGame Vulcan بر اساس مجموعه انیمیشنی به نام «Fog Hill of Five Elements» (عنوان اصلی: Wu Shan Wu Xing) در 2 آوریل عرضه می شود. این یک محصول دیگر بر اساس این مجموعه و محصول دیگری است که حاصل همکاری انیمیشن های Colorful و Samsara است.

سری جدید مبتنی بر iGame Vulcan RTX 4070 SUPER و RTX 4070 Ti SUPER، جدیدترین پیشنهادات NVIDIA و Colorful خواهد بود. همانطور که گفته شد، این اولین طراحی الهام گرفته از سری انیمه نیست، اما اولین طرحی خواهد بود که از طراحی مشکی و طلایی استفاده می کند.

RTX 4070 (Ti) SUPER Fog Hill of Five Elements، منبع: Colorful

مانند مدل های قبلی iGame Vulcan، نسخه آینده دارای صفحه نمایش جداشدنی است که به کاربران امکان می دهد آن را به صورت عمودی یا افقی قرار دهند. گزارش ها حاکی از آن است که این مدل شامل یک انیمیشن استارتاپی منحصر به فرد خواهد بود. با این حال، کاربران این گزینه را خواهند داشت که صفحه نمایش را به طور کامل حذف کنند یا به صورت دستی انیمیشن را با تبدیل GIF مطابق با ترجیحات خود سفارشی کنند.

RTX 4070 (Ti) SUPER Fog Hill of Five Elements، منبع: Colorful

طبق گزارش ها، iGame Colorful iGame Vulcan RTX 4070 (Ti) SUPER Fog Hill of Five Elements Edition قرار است به طور انحصاری در چین از طریق محبوب ترین پلتفرم های خرده فروشی عرضه شود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت این نسخه در دسترس نیست. هر دو مدل در تاریخ 2 آوریل پیش خرید خواهند شد.

منبع: روابط عمومی رنگارنگ



منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر