توییچ در اواخر این ماه به همه کاربران امکان دسترسی به فید کشف خود را می دهد

Menu

توییچ از سال گذشته در حال آزمایش فید اکتشافی برای پخش زنده و کلیپ‌ها بر روی تلفن همراه بوده است، به این امید که به کاربران راه جدیدی برای یافتن استریمرهای جدید برای دنبال کردن و در نتیجه صرف زمان بیشتری در پلتفرم ارائه دهد. اکنون، وب سایت اعلام کرده است که این ویژگی را در اواخر این ماه برای همه کاربران عرضه می کند. فید ابتدا به‌عنوان یک برگه جدید در برنامه تلفن همراه ظاهر می‌شود و به بینندگان اجازه می‌دهد بین یک فید قابل پیمایش برای پخش زنده و دیگری برای کلیپ‌ها جابه‌جا شوند. همانطور که از نام آنها پیداست، فید زنده به کاربران پخش‌هایی را از افرادی که قبلاً دنبال کرده‌اند و پخش‌های جاری از افرادی را که بر اساس سابقه تماشای آنها انجام نمی‌دهند نشان می‌دهد. در همین حال، فید کلیپ ها با قطعه های کوتاهی از پخش زنده پر می شود.

کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی آواتارهای پخش‌کننده، به جریان‌های جاری از فید زنده بپیوندند تا فوراً به حالت تئاتر بروند. Twitch همچنین زمانی که پخش‌کننده به صورت زنده در فید کلیپ‌ها پخش می‌شود نشان داده می‌شود، بنابراین بینندگان می‌توانند آن‌ها را از آنجا نیز بررسی کنند. و فقط در صورتی که مشخص نباشد، توییچ در اعلامیه خود توضیح داد که فید اکتشاف فقط جریان‌ها و کلیپ‌های این سرویس را جمع‌آوری می‌کند و سازندگان نمی‌توانند مستقیماً در آن آپلود کنند. به عبارت دیگر، برجسته شدن در فید یک بازی شانسی است، اگرچه کلیپ های برجسته نسبت به کلیپ های غیر ویژه اولویت دارند.

با این حال، فید اکتشاف که در این ماه راه اندازی می شود، شکل نهایی آن نیست. برخی از کاربران ممکن است در ماه آینده فید را به عنوان صفحه اصلی واقعی خود ببینند، این همان چیزی است که Twitch در وهله اول برای این ویژگی در نظر داشت. در اوایل ماه مارس، مدیر عامل شرکت دن کلنسی گفت که این سرویس اولین طراحی مجدد بزرگ خود را در سال‌های اخیر به برنامه موبایل خود ارائه می‌کند و فید کشف صفحه فرود جدید آن خواهد بود.

منبع