تلویزیون های فریم سامسونگ در حال حاضر تا 37 درصد تخفیف دارند

تلویزیون های فریم سامسونگ در حال حاضر تا 37 درصد تخفیف دارند

تلویزیون‌ها ممکن است در سال‌های اخیر حجم کمتری داشته باشند، اما بیشتر آن‌ها هنوز هم فقط صفحه نمایش‌های سیاه بزرگ هستند. اگر منتظر چیزی زیباتر هستید، فروش آمازون در سری QLED 4K The Frame LS03B سامسونگ را بررسی کنید. بسیاری از اندازه‌ها به پایین‌ترین حد خود رسیده‌اند، اما مدل ۷۵ اینچی به لطف ۳۷ درصد تخفیف، بهترین قیمت را دارد. هنوز هم یک پنی برای شما هزینه خواهد داشت، اما تلویزیون قاب شده از 2998 دلار به 1895 دلار کاهش یافته است – 1103 دلار پس انداز.

امی اسکورهایم

ما مدتی است که از طرفداران پر و پا قرص تلویزیون‌های قاب سامسونگ بوده‌ایم و دوست نداریم به صفحه‌ای خالی خیره شویم. این مدل دارای ویژگی هایی مانند صفحه نمایش ضد انعکاس و مات است، بنابراین خود را به عنوان یک تلویزیون در کنار آثار هنری واقعی شما پنهان نمی کند. شما می توانید یکی از بیش از 2000 اثر زیبا از سراسر جهان را به نمایش بگذارید شب پرستاره به بوسه اثر گوستاو کلیمت با این حال، علاوه بر پولی که برای تلویزیون خرج کرده‌اید، اشتراک ماهانه ۶ دلاری فروشگاه هنر سامسونگ نیز وجود دارد. می‌توانید به جای آن عکس‌های خود را اضافه کنید (فقط مطمئن شوید که برای چنین فرمت بزرگی آماده شده‌اند و همه پیکسلی نمی‌شوند).

تلویزیون قاب سامسونگ دارای یک پایه دیواری باریک است و به شما امکان می دهد نوع و رنگ قاب را سفارشی کنید. از نظر کیفیت، این تلویزیون QLED 4K با کوانتوم HDR است. اگر اندازه – یا قیمت – بیش از حد به نظر می رسد، اندازه های دیگر را بررسی کنید، مانند تلویزیون 55 اینچی قاب سامسونگ. این مدل از 1498 دلار به 998 دلار کاهش یافته است – 33 درصد تخفیف و قیمت پایین همیشه.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع