تصویر گرافیکی GALAX GeForce RTX 4090 “Vladilena Milizé” الهام گرفته از انیمه نسخه ویژه GPU

متأسفانه، GALAX هنوز مشخصات این کارت را منتشر نکرده است، بنابراین ما مطمئن نیستیم که آیا این کارت بر اساس مشخصات Boomstar OC (اورکلاک کارخانه ای) است یا خیر. همچنین، اگر Vladilena Edition در بازار ژاپن نیز ظاهر شود، نباید کسی را متعجب کند، که به هر حال باید بازار اصلی این کارت باشد.

GALAX انواع بیشتری از سری Boomstar خود را منتشر می کند

GALAX RTX 4090 Vladelina Milizé Special Edition از یک قهرمان زن از یک سری انیمیشن و مانگا ژاپنی به نام Eighty Six الهام گرفته شده است:

عکس های کارت جدید GALAX اخیرا توسط GoGlying8 به اشتراک گذاشته شده است. به طور دقیق، این یک طراحی کاملاً جدید نیست. این بخشی از سری GALAX به نام Boomstar است. این مدل RTX 40 برای پشتیبانی از تغییرات مختلف طراحی شده است، مانند صفحات جلو و پشتی سفارشی مانند نمونه های زیر:

GALAX RTX4090 Vladilena Milize edition منبع: GoFlying8

Vladilena Milizé (ヴラディレーナ・ミリーゼ,, Vuradirēna Mirīze?) که به لنا خلاصه شده است، قهرمان زن سریال 86 -Eighty Six است. او فرمانده شینی نوزن و اسکادران سر نیزه است که از طریق دستگاه ارتباطی از راه دور معروف به Para-RAID با آنها ارتباط برقرار می کند.

کارت در یک جعبه سیاه سفارشی ارائه می شود، بنابراین غیرممکن است که آن را با Boomstar اصلی (که در یک جعبه سفید عرضه می شود) اشتباه بگیرید. حداقل چهار جعبه به تنهایی در این تصویر دیده می شود، بنابراین احتمالاً به این معنی است که اکنون برای خرده فروشان ارسال می شود.

طرح الهام گرفته از انیمه “هشتاد شش” اکنون در دسترس است.

منبع: @GoFlying8







منبع

GALAX RTX4090 Vladilena Milize edition منبع: GoFlying8

GALAX RTX4090 Boomstar، منبع: GALAX

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر