تست مهارت های دستیار هوش مصنوعی Rabbit R1

تست مهارت های دستیار هوش مصنوعی Rabbit R1

در ژانویه، استارتاپ Rabbit اولین دستگاه خود را در CES 2024 معرفی کرد. R1 یک دستگاه هوش مصنوعی نارنجی رنگ شایان ستایش با دوربین، چرخ اسکرول و دموهای جاه طلبانه است. در حال حاضر، دستگاه در حال ارسال به کاربران اولیه (و بازبینان فناوری) است، و ما تجربه عملی مناسبی داریم تا شما را تا زمانی که یک بررسی کامل را به پایان برسانیم، به شما معرفی کنیم.

این قطعا زیبا است، طراحی شده توسط Teenage Engineering، که استعدادهای طراحی خود را در Playdate و همچنین جدیدترین تلفن های Nothing و همچنین ابزارهای موسیقی استفاده کرده است. مانند همه آن چیزها، زیبایی‌شناسی یکپارچه‌سازی با آینده‌نگر را با کیفیت ساخت محکم، سطوح براق، لهجه‌های شیشه و فلز ترکیب می‌کند.

TMATMA

Engadget

سپس دوباره، پین هوش مصنوعی انسانی نیز یک تکه فناوری زیبا بود، اما در عین حال … زباله بود. Rabbit R1 یک دستگاه متفاوت است. اول، 199 دلار قیمت دارد – کمتر از یک سوم 700 دلار پین هوش مصنوعی. Humane همچنین برای استفاده از آن به هزینه اشتراک ماهانه 24 دلاری نیاز دارد – به هیچ وجه برای R1 نیازی به زیرمجموعه ندارید. بلافاصله، این خیلی بهتر است.

دسته دستگاه های دستیار محور هوش مصنوعی بسیار جدید است. دستگاه Rabbit هم از نظر سخت افزار و هم از نظر ویژگی ها با Humane متفاوت است، اما می دانیم که R1 هنوز با تمام ویژگی هایش عرضه نشده است. چند ابزار ساده عجیب مانند زنگ هشدار و پشتیبانی از تقویم وجود ندارد.

مطمئن شوید که اولین برداشت های ما را در اینجا بررسی کرده اید. بررسی ورودی!

– مت اسمیت

استمی‌توانید این گزارش‌ها را روزانه مستقیم به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید. همینجا مشترک شوید!

مرسدس بنز چهار موتوره کلاس G می تواند بهترین خودروی برقی آفرود باشد

TikTok Lite از ویژگی پاداش به تماشای «اعتیادآور به عنوان سیگار» استفاده می‌کند

بهترین ereaders برای سال 2024

سیستم سرگرمی هواپیمای JetBlue به تازگی دارای ویژگی مهمانی ساعت است

چیزی که از شنبه در حال وقوع است هنوز اتفاق می افتد. اما خب، TikTok هنوز ممنوع نشده است. که در بیانیه، این شرکت گفت که این قانون را در دادگاه به چالش می کشد که می تواند فروش یا ممنوعیت نهایی را به تعویق بیندازد.

به خواندن ادامه دهید.

موضوعات هنوز در حال رشد است. در طول تماس سه ماهه اول شرکت، مارک زاکربرگ آخرین شماره های کاربری جدیدترین شبکه اجتماعی متا را به اشتراک گذاشت و گفت که این برنامه “همچنان در مسیری است که امیدوارم ببینم.”

نکته قابل توجه – اما شاید تعجب آور نباشد – به نظر می رسد Threads از X (توئیتر سابق) بهتر است، با شرکت تحلیلی Apptopia نشان می دهد که Threads کاربران روزانه بیشتری نسبت به X در ایالات متحده دارد.

به خواندن ادامه دهید.

TMATMA

مایکروسافت

آخرین به روز رسانی ویندوز 11 این هفته منتشر می شود و شامل تبلیغات برای برنامه ها در بخش توصیه شده از منوی استارت می شود. در یادداشت های انتشار آمده است: «بخش توصیه شده در منوی استارت، برخی از برنامه های فروشگاه مایکروسافت را نشان می دهد. برنامه ها ظاهراً از «مجموعه کوچکی از توسعه دهندگان سرپرست» هستند. خوشبختانه، می‌توانید با رفتن به تنظیمات و انتخاب Personalization > Start و غیرفعال کردن نمایش توصیه‌ها برای نکات، تبلیغات برنامه‌ها و موارد دیگر، تجربه ویندوز بدون آگهی قبلی خود را بازیابی کنید.

به خواندن ادامه دهید.

منبع