انحصاری: لیست راه اندازی محصول ASUS Computex 2024 فاش شد: ROG Ally 2024، Thor 1600 III PSU، UPS قابل حمل Mojlonir و بدون RTX 5090

انحصاری: لیست راه اندازی محصول ASUS Computex 2024 فاش شد: ROG Ally 2024، Thor 1600 III PSU، UPS قابل حمل Mojlonir و بدون RTX 5090

برنامه های ASUS Computex 2024 یک ماه پیش به بیرون درز کرد

ایسوس قرار است محصولات جدیدی را در کامپیوتکس معرفی کند که در بخش‌ها و اهداف مختلف محصول قرار دارند. ما لیستی از محصولات برنامه ریزی شده داریم که باید در نمایشگاه Computex ظاهر شوند.

با نبود سری RTX 50 شروع شد. شایعاتی مبنی بر اینکه NVIDIA ممکن است سری جدید را به نمایش بگذارد وجود داشت، با این حال، به نظر می رسد که این شایعات کاملاً بی اساس هستند. NVIDIA می داند که Computex یک نمایشگاه مهم مصرف کننده است که در آن صدها محصول جدید معرفی می شوند. معرفی سری RTX 50 در چنین رویدادی ایده بدی به نظر می رسد، نه در یک مناسبت جداگانه نزدیک به معرفی. ایسوس با آن موافق است و هیچ RTX 5090 در لیست راه اندازی Computex وجود ندارد.

محصولات مبتنی بر سری Qualcomm Snapdragon X و همچنین تراشه های جدید Meteor Lake اینتل، Vivobook S15 یا Zenbook S16، ProArt P16 PX 13 و PZ13. بله، ایسوس لپ‌تاپ‌های ProArt جدیدی را روانه بازار می‌کند که هنوز از سری سیزدهم نسل Core به‌روزرسانی نشده‌اند. لپ‌تاپ‌های مبتنی بر AMD نیز از جمله به‌روزرسانی شده‌اند TUF A14 و A16 مدل ها و به روز رسانی نسخه G16.

ایسوس همچنین یو پی اس قابل حمل موجلونیر خود را راه اندازی خواهد کرد (ما در اینجا به آن پرداختیم). علاوه بر این، یک جدید وجود دارد Thor 1600W III Titanium منبع تغذیه در کامپیوتکس اعلام می شود. سری جدیدی از تجهیزات جانبی به همراه یک روتر جدید نیز در راه است.

احتمالا جالب ترین محصول جدید است ROG Ally 2024. این ROG Ally 2 نیست که چند هفته پیش توسط مدیران ایسوس معرفی شد، بلکه یک به‌روزرسانی میان محصول است. قرار است APU Ryzen Z1 را به عنوان مدل فعلی داشته باشد، اما انتظار می رود مشکل مربوط به کارت SD حل شود. منابع دیگر معتقدند که ممکن است باتری بزرگتری داشته باشد، اما جدای از آن، هیچ تغییر قابل توجهی وجود ندارد.

محصولات راه اندازی ASUS Computex 2024، منبع: VideoCardz

ایسوس یک رویداد راه اندازی برای Computex برنامه ریزی کرده است به نام “همیشه باورنکردنی” که برای 3 ژوئن در ساعت 4:00 بعد از ظهر به وقت تایپه برگزار می شود. این احتمال وجود دارد که بسیاری از این محصولات مورد بحث قرار گیرد.

منبع: VideoCardz



منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر