تایید شده است که پردازنده‌های Powerstar چینی، پردازنده‌های جدید اینتل Comet Lake هستند

PSTAR P3-01105 دارای چهار هسته، ساعت پایه 3.7 گیگاهرتز و ساعت تقویتی 4.4 گیگاهرتز است. CPU دارای 6 مگابایت حافظه نهان L3 و TDP 65 وات است. مشخصات و عملکرد با پردازنده Core i3 نسل دهم اینتل مطابقت دارد.

گربه بیرون از کیف است.

این شرکت هدف بلندپروازانه ای برای فروش 1.5 میلیون پردازنده Powerstar دارد، اما ذکر نشده است که آیا فروش اینتل نیز شامل خواهد شد. اگر چنین چیزی باشد، نقشه راه PowerStar ممکن است واقعاً برآورده شود. این برنامه فروش انحصاری CPU ها با سیستم های کامل است و هیچ برنامه ای برای فروش تراشه های PowerStar از طریق بازار DIY (خرده فروشی) نیست.

طبق آخرین ورودی به Geekbench پایگاه داده معیار، PowerLeader PowerStar P3-01105 که به تازگی معرفی شده است در واقع بر اساس سیلیکون اینتل است. CPU نام متفاوتی دارد، اما در زیر هیت سینک تغییر نام تجاری CPU اینتل Comet Lake وجود دارد.

مشخصات PSTAR P3-01105 منبع: Geekbench

منبع: Geekbench از طريق نیمکت ها، Wccftech







منبع

حدس زده می شد که CPU PowerStar P3-01105 ممکن است در واقع یک پردازنده Core i5-10105 باشد، با توجه به مشخصات و نام بسیار مشابه. بر اساس داده‌های گزارش شده توسط Geekbench، شناسه خانواده CPU به عنوان Comet Lake (معروف به خانواده Intel 10th Core) از CPUها شناسایی شده است.

CPU PowerStar بالاخره متعلق به اینتل است

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر