بهترین ماشین برای مسافرکشی، یک پیشنهاد ویژه برای تاکسی‌دارها | taxibaazaar

استفاده از تاکسی سبب می شود تا حجم خودروهای شخصی در خیابان ها کاهش یابد و این امر یعنی بهبود هوای شهری و پاکیزگی محیط زیست. متاسفانه مسئله آلودکی هوا این روزها بسیار جدی است و اگر ما و امثال ما، به این موضوع با دیدی باز نگاه کنیم، هوای پاکی برای فرزندانمان خواهیم داشت! بنابراین با استفاده از تاکسی هم از هوایی پاک بهره مند می شویم و هم محیط زیستی پاک و زیبا را  به خود و فرزاندمان که نسل های بعدی هستند، هدیه می دهیم و این یعنی سلامتی جسم و روح.

فروش ویژه اقساطی آریو اتوماتیک اعلام شد

هرگز برای خرید خودرو دست دوم، عجله نکنید و گول تبلیغات بی‌اساس را نخورید. اگر این مقاله را کامل مطالعه کرده باشید اکنون برای خرید ماشین کارکرده مشکلی ندارید. اما فراموش نکنید برای این کار همواره از کارشناسان و متخصصان کمک بگیرید.هرگونه سوال خود را نیز در پایین این مقاله کامنت کنید، کارشناسان بیمه دات کام پاسخگوی شما هستند.

ایکس 2 پرو 1402 اتوماتیک

وزیر کشور از جایگزینی 50 هزار تاکسی فرسوده با خودروهای خرید تاکسی های اتومات برقی خبر داد. اولین گام در بررسی خودروی دست دوم، ارزیابی شاسی، سقف و ستون‌­ها است. شاسی ماشین وقتی آسیب شدیدی دیده باشد از شکل می‌­افتد و باعث مشکلات بسیاری از جمله تغییر زاویه چرخ‌­ها می­‌شود. زمانی که این ماشین خراب می شود ، پیدا کردن قطعاتش بسیار سخت بوده و خراب و خسارت سنگینی روی دست شما خواهد گذاشت . این ماشین چینی بوده است و سایپا با شرکت ها و کشور چینی شریک بوده و این ماشین را تولید کرده است .

  • وزن این ماشین 1275 کیلوگرم است که نسبت به ماشین های دیگر وزن خوبی دارد .
  • رنو فلوئنس با خطوطی ساده و مواج که از جلو تا عقب آن امتداد می یابند، القا کننده حسی ساده اما شیک از طراحی مدرن اروپایی است .
  • خودرو سمند به‌ویژه در مدل ال ایکس خود به‌عنوان کم‌مصرف‌ترین خودرو بازار شناخته‌شده است.
  • برای فک پلاک خودرو به چه مدارکی نیاز دارید؟ مراحل و شرایط فک پلاک را در این مقاله مطالعه نمایید.
  • در تاکسی فروش شما می توانید انواع متفاوتی از تاکسی، مانند تاکسی سمند، تاکسی آریو و تاکسی پژو را بیابید و بهترین تاکسی را انتخاب کنید.

قبل از اینکه با ماشین دور بزنید، ابتدا سیستم برقی را بررسی کنید. چراغ­‌های جلو و عقب، راهنما، مه‌شکن و برف پاک­‌کن را بررسی کنید. درست است که هزینه تعمیر برخی از این موارد پائین است ولی وقتی می­‌خواهید خودرو دست دوم بخرید با ارزیابی تمامی موارد بهتر می‌­توانید تصمیم بگیرید که این ماشین نسبت به قیمتی که فروشنده پیشنهاد می­‌دهد ارزش خرید دارد یا خیر. وقتی برای خرید خودرو دست دوم می‌­روید،  سعی کنید یا ماشین را به یک کارشناس نشان دهید و یا به همراه یک فرد خبره و با تجربه در این زمینه برای بازدید اتومبیل مراجعه کنید. اگر می‌خواهید بدانید که کارشناس خودرو چه مواردی را بررسی می‌کند،مطالعه  راهنمای کارشناسی خودرو در مجله بیمه دات کام پیشنهاد می‌شود.

اما اگر شما علاقه مند به داشتن تاکسی هستید و می خواهید یک تاکسی خریداری نمایید و یا حتی می خواهید تاکسی خود را به فروش برسانید، لازم است تا بعضی از موارد را مدنظر قرار دهید تا خدایی نکرده گرفتار اتفاقات پیش بینی نشده، نشوید. پس از بازدید و بررسی خودرو نیاز به عقد قولنامه میان طرفین معامله است. مراجعه به مراکز تعویض پلاک نیروی انتظامی و تعویض پلاک و برگه سبز خودرو از مراحل بعدی است که باید انجام داده شود. در نهایت پس از مراجعه به دفتر اسناد رسمی و ثبت سند قطعی خودرو، می‌توانید بیمه را به نام خریدار انتقال دهید. این شرکت خودروسازی 250 فرصت شغلی ایجاد کرده و ظرفیت تولید اسمی سالانه یک هزار دستگاه خودرو سواری را دارد.

نکته مهم در زمان خرید و فروش خودرو در سال 1401

بهترین ماشین برای مسافرکشی، یک پیشنهاد ویژه برای تاکسی‌دارها | taxibaazaar

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر