اینتل NUC 13 Pro “Arena Canyon” را با پردازنده Core i7-1370P معرفی کرد.

چه خبر: امروز، اینتل Intel® NUC 13 Pro (با نام رمز Arena Canyon) را معرفی کرد که عملکرد شگفت‌انگیز پردازنده‌های Intel® Core™ نسل سیزدهم را به فرم فاکتور 4 در 4 اینچی می‌رساند که تقریباً در هر مکانی مناسب است.

چرا مهم است: Intel NUC 13 Pro بسته کاملی از اندازه، عملکرد، پایداری و قابلیت اطمینان را ارائه می دهد که مشاغل مدرن به آن نیاز دارند. مدل‌های منتخب همچنین دارای Intel vPro Enterprise برای امنیت جامع، پایداری در سطح سازمانی و مدیریت از راه دور مبتنی بر سخت‌افزار هستند. کیت‌های Intel NUC 13 Pro و رایانه‌های شخصی کوچک قابل ارتقا و تعمیر هستند و راه‌حلی پایدار و قابل استفاده مجدد برای طیف گسترده‌ای از نیازهای تجاری، از جمله محاسبات مشتری، لبه و دیجیتال ساینیج ارائه می‌دهند.

درباره در دسترس بودنانتظار می‌رود کیت‌ها و مینی رایانه‌های شخصی Intel NUC 13 Pro از اواخر ماه مارس با قیمت‌های 340 تا 1080 دلار، بسته به پیکربندی، در دسترس باشند. نسخه‌های کیت بدون استخوان به کاربران اجازه می‌دهند حافظه، ذخیره‌سازی و سیستم عامل را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنند. نسخه های کاملا مجهز Mini PC با حافظه، فضای ذخیره سازی و سیستم عامل مایکروسافت ویندوز عرضه می شوند. و وجود دارد

– برایان مک کارسون، معاون اینتل و مدیر کل گروه NUC اینتل


Intel NUC 13 Pro: بیرونی کوچک، درونی قدرتمند

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

در مورد عملکرد بزرگتر آن، ضریب فرم کوچک اندازه کوچک: Intel NUC 13 Pro قابل تنظیم عملکردی باورنکردنی را در فضایی کوچک و شگفت‌آور با پردازنده Core i7 اینتل نسل سیزدهم با شش هسته عملکرد (P-core) و هشت هسته کارآمد ارائه می‌کند. (هسته های الکترونیکی).

مشخصات (Core i3)

مشخصات (Core i5)

برخی از پیکربندی‌های SKU از طریق خرده‌فروشان و یکپارچه‌کننده‌های سیستم در اواخر ماه مارس در دسترس خواهند بود و اکثر پیکربندی‌ها تا ژوئن در دسترس خواهند بود.


مشخصات (Core i7)

اکنون بیش از هر زمان دیگری، کسب‌وکارها به سیستم‌های انعطاف‌پذیری نیاز دارند که در سطح جهانی مقیاس‌پذیر، محیط‌زیست آگاه و آماده هوش مصنوعی باشند و آرامش خاطری را که با فناوری اثبات‌شده همراه است، ارائه دهند. NUC 13 Pro آخرین قدم رو به جلو ما برای ارائه محاسبات قابل اعتماد، با کیفیت و درجه سازمانی به مشتریان خود است.

کامپیوتر کوچک NUC 13 Pro شامل تمام اتصالات و ویژگی های مورد نیاز مشاغل است، از جمله:

  • پشتیبانی از حافظه دو کاناله DDR5-3200 مگاهرتز تا 64 گیگابایت.
  • اسلات M.2 برای PCIe x4 Gen 4 NVMe SSD و SSD دوم.
  • اترنت Intel® i226 برای سرعت تا 2.5 گیگابیت بر ثانیه.
  • Intel® Wi-Fi 6E و Bluetooth 5.3.
  • دو پورت HDMI و دو پورت Thunderbolt™ 4 (چهار نمایشگر در [email protected] هرتز).
  • سه پورت USB 3.2 و یک پورت USB 2.0.

جدیدترین NUC 4 در 4 اینچی با پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل Core به معنای تجارت است.

نسخه‌های برد به شرکای اکوسیستم اجازه می‌دهد تا NUC 13 Pros را در راه‌حل‌های سفارشی خود بسازند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر