اپل For All Mankind را تمدید کرد و یک سری اسپین آف را اعلام کرد که در اتحاد جماهیر شوروی اتفاق می افتد

اپل For All Mankind را تمدید کرد و یک سری اسپین آف را اعلام کرد که در اتحاد جماهیر شوروی اتفاق می افتد

برای تمام بشریت هیجینک های تاریخ آلت مبتنی بر فضا در Apple TV+. با توجه به استقبال منتقدان تقریباً جهانی، این خبر غیرقابل تعجب است. با این حال، این شرکت همچنین یک سری اسپین‌آف به نام سورپرایز را اعلام کرد شهر ستاره ای که برنامه فضایی روسیه را دنبال خواهد کرد.

خالقان سریال اصلی رونالد دی مور، مت ولپرت و بن ندیوی همگی برای شهر ستاره ای، اگرچه هنوز هیچ بازیگری وجود ندارد. خلاصه داستان آن را “انبساط قوی” جهان می نامد و از آن به عنوان “مهیج پیشران و پارانوئید” یاد می کند. همچنین به نظر می رسد که بینندگان را به رویدادهای فصل اول بازگرداند برای تمام بشریت، وقایع فرود روسی بر ماه که داستان را شروع کرد.

اپل نوشت: «این بار، ما داستان را از پشت پرده آهنین بررسی می‌کنیم که زندگی فضانوردان، مهندسان و افسران اطلاعاتی را نشان می‌دهد که در بین آنها در برنامه فضایی اتحاد جماهیر شوروی تعبیه شده‌اند و خطراتی که همه آنها برای پیشبرد بشریت انجام داده‌اند. در یک بیانیه مطبوعاتی

این شرکت نگفت که آیا این نمایش مانند پیشین خود بر پرش های زمانی مکرر تکیه خواهد داشت یا خیر. برای این منظور، اپل هیچ اطلاعات بازیگری برای فصل پنجم منتشر نکرده است برای تمام بشریت. با توجه به گرایش سریال به سمت پرش های زمانی گسترده، این احتمال وجود دارد که سریال های معمولی مانند جوئل کینامن و کریس مارشال در حال خروج باشند. از این گذشته، شخصیت‌های آن‌ها واقعاً از نظر سنی بالا می‌رفتند و در فصل چهار زودباور بودند.

جوئل کینامن در یک سفینه فضایی پیر به نظر می رسد. جوئل کینامن در یک سفینه فضایی پیر به نظر می رسد.

Apple TV+

این یک خبر بسیار خوب برای طرفداران علمی تخیلی است، اما هنوز هم نیش وحشیانه را از بین نمی برد. . احتمالاً پارامونت از قبل باید Star Trek را به اپل بفروشد.

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. اگر روی چنین پیوندی کلیک کنید و خریدی انجام دهید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

منبع