ال جی از مانیتور گیمینگ 27 اینچی OLED خود با وضوح 1440p با نرخ تازه سازی 240 هرتز رونمایی کرد.

مانیتور گیمینگ ال جی UltaGear OLED (27GR95QE-B) یک مانیتور 27 اینچی با نرخ تازه سازی 240 هرتز است. این صفحه نمایش مجهز به صفحه نمایش 2560×1440 است که منجر به تراکم 110.8 پیکسل در هر اینچ می شود که برای این اندازه پنل تقریباً خوب به نظر می رسد. به طور طبیعی، بسیاری از گیمرها احتمالاً 4K و 32 اینچی را ترجیح می دهند، چنین گزینه ای هنوز از سوی ال جی در دسترس نیست.

مانیتور 27 اینچی OLED جدید دارای گواهی HDR10 است و از فناوری‌های نرخ نوسازی متغیر AMD FreeSync Premium یا NVIDIA G-Sync Compatible پشتیبانی می‌کند.

مانیتور بازی ال‌جی UltraGear OLED

منبع: ال جی از طریق تست HDTV





منبع

ال‌جی مصرف برق این مانیتور تحت بار را تایید نمی‌کند، اما در حالت بی‌کار نباید بیش از 0.5 وات مصرف کند. آنچه که باید تایید شود، نسخه پشتیبانی شده HDMI و کانکتور DisplayPort است. این مانیتور دارای دو کانکتور HDMI و یک DisplayPort می باشد. انتظار می رود که این HDMI 2.1 و DP 1.4a مانند سایر مانیتورهای جدیدترین سری UltraGear باشد.

این شرکت کره ای بالاخره از یک پنل کوچک OLED برای گیمرها رونمایی کرد.

با توجه به صفحه محصول، این مانیتور 999 دلار قیمت خواهد داشت که هنوز برای یک پنل بازی، به خصوص در این اندازه، قیمت بسیار بالایی است. با این حال، عصر پنل های بازی OLED تازه شروع شده است، بنابراین قیمت این پنل ها پایین نیست. همچنین هیچ محصول رقیبی با همان اندازه وجود ندارد، اما گیمرها ممکن است همچنان به مانیتور 34 اینچی فوق عریض Dell Alienware با پنل QD-OLED با قیمت 1299 دلار و مانیتور 45 اینچی Corsair Flex با پنل OLED خم شونده فکر کنند. دومی هنوز MSRP ندارد.

ال جی از مانیتور گیمینگ 27 اینچی OLED خود رونمایی کرد

نزدیک‌ترین چیزی که به نمایشگرهای بازی پرسرعت با فناوری OLED رسیدیم، لپ‌تاپ MSI Stealth مجهز به پنل OLED 15.6 اینچی و 240 هرتز بود. اما چنین صفحه‌ای برای گیمرهای دسکتاپ که این روزها پنل‌های 27 تا 32 اینچی را ترجیح می‌دهند بسیار کوچک است.

مانیتور بازی ال‌جی UltraGear OLED

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر