آخرین امتیاز پولی اسنپ چت یک بیتموجی با هوش مصنوعی حیوان خانگی شما است

Menu

اسنپ ​​چت یک امتیاز جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای مشترکین دارد: نسخه های بیتموجی حیوان خانگی شما. این ویژگی که متأسفانه «petmoji» نامیده نمی‌شود، به کاربران این امکان را می‌دهد تا عکسی از دوست چهارپای خود بگیرند تا یک آواتار کارتونی برای همراهی بیت‌موجی خود در اسنپ مپ ایجاد کنند.

بر اساس اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت، به نظر می رسد که کاربران می توانند پس از به اشتراک گذاشتن عکس حیوان خانگی خود، از بین چند تغییر مختلف از تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی یکی را انتخاب کنند. این سفارشی سازی بسیار کمتری نسبت به کاری است که می توانید با Bitmoji الهام گرفته از انسان خود انجام دهید، اگرچه به کاربران اجازه می دهد چیزی شبیه به حیوان خانگی IRL خود ایجاد کنند. (هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا اسنپ می تواند روزی لوازم جانبی حیوانات خانگی را برای آواتارهای حیوانات معرفی کند، مانند آنچه برای Bitmoji انسان انجام می دهد، وجود ندارد.)

این افزوده همچنین آخرین نمونه از نحوه استفاده اسنپ از ویژگی های هوش مصنوعی در ارائه اشتراک خود است. از زمان معرفی +Snapchat در سال 2022، این شرکت از سرویس ممتاز برای آزمایش ویژگی‌های هوش مصنوعی از جمله دستیار MyAI و همچنین ویژگی‌های مجهز به دوربین مانند و عکس‌برداری استفاده کرده است. این شرکت در ماه دسامبر اعلام کرد اسنپ چت پلاس بیش از مشترکین دارد.

در جای دیگر، اسنپ برخی به روز رسانی ها را برای غیر مشترکین نیز اضافه کرد. این برنامه در حال افزودن یک ویژگی قالب جدید برای آسان‌تر کردن ویرایش کلیپ‌ها و ژست‌های حرکتی جدید مبتنی بر کشیدن انگشت برای ارسال و ویرایش سریع‌تر عکس‌ها است. اسنپ ​​چت همچنین از آپلود ویدیوهای طولانی تر برای Stories و Spotlight پشتیبانی می کند. فیلمبرداری درون برنامه اکنون می تواند سه دقیقه طول بکشد، در حالی که برنامه از آپلودهای حداکثر پنج دقیقه پشتیبانی می کند.

منبع