MSI پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX 4090 و RTX 4080 SUPRIM، SUPRIM Liquid، Gaming و Ventus را معرفی کرد.

سری محبوب VENTUS بازگشته است و اکنون با سه طرفدار برنده جایزه TORX 4.0 مجهز شده است. کارت‌های VENTUS که تجسم فلسفه طراحی اسپارتی بدون حاشیه هستند، ملزومات لازم را برای انجام هر کاری در دست دارند. سیستم خنک‌کننده قوی، صفحه پشتی آلومینیومی برس‌کاری شده تقویت‌شده و زیبایی‌شناسی کاملاً گرد، این کارت گرافیک را برای هر ساختی مناسب می‌کند. دو مدل باقی مانده مبتنی بر RTX® 4080 VENTUS 3X به عنوان سری کم‌حساب‌تر، باریک‌تر هستند و هر کدام با اسلات 3 و 2.5 هستند.

کارت های SUPRIM برای عملکرد، کارایی و اعتبار طراحی شده اند. با خنک‌سازی با TRI FROZR 3S، پیشرفته‌ترین سیستم خنک‌کننده هوا MSI، گرما به‌طور موثری از اجزای مهم برد با فن TORX FAN 5.0، تا 10 لوله هسته، پره‌های کنترل جریان هوا با لبه‌های جدید 3.0 منحنی موج‌دار و باله‌های منحنی هوا دفع می‌شود. در قلب خود، مدل‌های مبتنی بر RTX® 4090 و RTX® 4080 16G دارای یک محفظه بخار هستند، در حالی که مدل مبتنی بر RTX® 4080 12G دارای یک صفحه پایه مسی با پوشش نیکل عظیم است. آلومینیوم خراشیده شده در قسمت بیرونی کولر و صفحه پشتی، زیبایی زرهی را به همراه دارد و طول کارت را تقویت می کند. RGB Mystic Light با میلیون‌ها رنگ جریان دارد و مجموعه‌ای از گزینه‌های نور پویا قابل تنظیم، تماشاگران را خیره می‌کند. با بایوس دوگانه، کاربران می توانند به سرعت نویز کم یا عملکرد بیشتر را با تکان دادن یک سوئیچ انتخاب کنند. همه مدل‌های SUPRIM به اندازه عملکردشان از نظر اندازه چشمگیر هستند، مدل مبتنی بر RTX® 4090 3.75 اسلات را اشغال می‌کند، در حالی که مدل‌های RTX® 4080 به ترتیب 3.75 و 3.5 اسلات هستند.

SUPRIM، SUPRIM LIQUID، GAMING TRIO و VENTUS پیشتاز سری GeForce RTX® 40 MSI را تشکیل می‌دهند، با این حال، قرار است در آینده نزدیک سری‌های بیشتری عرضه شوند.


ونتوس

SUPRIM LIQUID

نمای کلی کارت های گرافیک MSI GeForce RTX® 4090/4080 Series
MSI سری کارت های گرافیک زیر را بر اساس معماری جدید NVIDIA Ada Lovelace معرفی می کند:

SUPRIM

بازی سه نفره

[Taipei, Taiwan] به عنوان یک برند پیشرو در سخت‌افزار True Gaming، MSI مفتخر است که برداشت خود را از پردازنده‌های گرافیکی جدید و هیجان‌انگیز سری GeForce RTX® 4090 و RTX® 4080 NVIDIA® با کارت‌های گرافیکی که آخرین فناوری‌های گرافیکی، برد مدار با کارایی بالا را متحد می‌کنند، به اشتراک بگذارد. طراحی و خنک کننده پیشرفته

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

با استفاده از معماری بسیار کارآمد جدید NVIDIA Ada Lovelace، نسل سوم کارت‌های گرافیک RTX®، GeForce RTX® 40 Series بسیار سریع هستند و به گیمرها و سازندگان یک جهش کوانتومی در عملکرد، رندر عصبی و بسیاری از قابلیت‌های پلتفرم پیشرو می‌دهند. این پیشرفت عظیم در فناوری GPU دروازه ای برای همهجانبه ترین تجربه های بازی، ویژگی های باورنکردنی هوش مصنوعی و سریع ترین جریان های کاری ایجاد محتوا است. این پردازنده‌های گرافیکی پیشرفته‌ترین گرافیک را به آینده هدایت می‌کنند.

GAMING TRIO با ظاهری جدید و در عین حال آشنا به روز شده است و در عین حال همان تعادل عالی بین عملکرد، خنک کننده و صدای کم را که گیمرها به آن اعتماد کرده اند حفظ کرده است. پیشرو این سری محصولات به روز شده، طراحی جدید TORX Fan 5.0 با جفت سه تیغه فن است که با یک پیوند بیرونی به هم متصل شده اند و یک لبه را تشکیل می دهند که جریان هوا را به سیستم خنک کننده به روز شده Tri Frozr 3 متمرکز می کند. در هسته هیت سینک، مدل های مبتنی بر RTX® 4090 و 4080 دارای صفحه پایه مسی نیکل اندود اثبات شده بودند. سری جدید GAMING TRIO مجهز به بایوس دوگانه است تا امکان جابه‌جایی آسان بین حالت بی‌صدا یا حالت بازی برای عملکرد بیشتر را فراهم کند. یک صفحه پشتی فلزی با طراحی جریانی، کارت گرافیک را تقویت می کند، در حالی که از طریق اجرای پدهای حرارتی، خنک کننده غیرفعال را نیز فراهم می کند. Mystic Light نمای بیرونی کارت گرافیک را زینت می دهد و از طریق Mystic Light Sync و Ambient Link رنگ را همگام با بقیه رایانه شخصی روشن می کند. این کارت‌های جدید GAMING TRIO دارای اندازه چشمگیری هستند و مدل مبتنی بر RTX® 4090 دارای 3.75 اسلات است و مدل مبتنی بر RTX® 4080 هر کدام با 3.25 و 3 اسلات عرضه می‌شود.

در کنار نسخه های هوا خنک سری SUPRIM، این نسل نسخه ای با نام SUPRIM LIQUID را نیز معرفی خواهد کرد. این سری فقط در GeForce RTX® 4090 موجود است، از یک سیستم خنک‌کننده مایع حلقه بسته استفاده می‌کند که دما را حتی پایین‌تر نگه می‌دارد تا سطوح جدیدی از عملکرد را فراهم کند. رادیاتور 240 میلی‌متری توسط یک جفت فن 120 میلی‌متری MSI Silent Gale P12 خنک می‌شود که برای تامین فشار هوای عظیم با نویز بسیار کم طراحی شده‌اند. یک فن TORX 5.0 در بالای یک هیت سینک اختصاصی بیش از خنک کننده کافی برای اجزای انتقال نیرو را تضمین می کند.


MSI از اولین NVIDIA® GeForce RTX® 40 Series سفارشی رونمایی کرد

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر