NVIDIA به زودی افزونه DLSS 3 Unreal Engine 5.2 را منتشر می کند

منبع: NVIDIA





منبع

با در دسترس قرار گرفتن پلاگین DLSS 3 Frame Generation در GDC برای توسعه دهندگان، و افزونه DLSS 3 به زودی برای Unreal Engine 5.2 عرضه می شود، بهبود نسل بعدی بازی ها برای توسعه دهندگان حتی آسان تر خواهد بود. [..]

این شرکت اعلام کرد که پذیرش DLSS3 هفت برابر سریعتر از DLSS در 6 ماه اول پس از معرفی این فناوری است. علاوه بر این، NVIDIA امروز دسته دیگری از بازی‌ها را تایید می‌کند که از DLSS3 با فناوری نسل فریم خود پشتیبانی می‌کنند. در ماه مارس، NVIDIA انتظار دارد که DLSS3 در 7 بازی جدید، از جمله Diablo IV، Forza Horizon 5، The Finals و Redfall عرضه شود، مورد دوم اکنون به عنوان بخشی از آخرین بسته بازی RTX 40 تایید شده است.

DLSS Frame Generation برای دسترسی از طریق NVIDIA Streamline در دسترس خواهد بود، یک چارچوب متن باز و متقابل فروشنده که ادغام فناوری های وضوح فوق العاده را در بازی ها و برنامه های سه بعدی ساده می کند.

به عنوان یادآوری، NVIDIA کد منبع کامل را برای فناوری ارتقاء مقیاس خود منتشر نمی کند (برخلاف AMD با FSR). این بدان معناست که افزونه ها فقط شامل کتابخانه های DLL هستند که به هیچ وجه قابل تغییر نیستند. صرف نظر از اینکه چه چیزی در این افزونه گنجانده می شود، توسعه دهندگان Unreal Engine اکنون به سه گزینه دسترسی خواهند داشت: فناوری های FSR2، XeSS یا DLSS3 که می توانند به صورت جداگانه یا با هم اضافه شوند و گزینه های بیشتری را در اختیار کاربران نهایی قرار دهند.

از طرف دیگر، توسعه دهندگان به افزونه Unreal Engine 5.2 DLSS3 دسترسی خواهند داشت که «بسیار زود» منتشر خواهد شد. این بدان معناست که افزونه DLSS3 بیش از 2 سال از زمان انتشار افزونه DLSS2 UE وارد خواهد شد.

NVIDIA وعده پلاگین DLSS 3 را برای توسعه دهندگان بازی می دهد

NVIDIA برنامه‌های خود را برای انتشار یک پلاگین Frame Generation برای توسعه‌دهندگان بازی که می‌خواهند این فناوری را در نرم‌افزار خود پیاده‌سازی کنند، فاش کرد. این از طریق «NVIDIA Streamline» در دسترس خواهد بود، که یک چهارچوب فروشنده و منبع باز برای ادغام چنین فناوری‌هایی است.

– NVIDIA

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر