آداپتورهای زاویه دار 12VHPWR مدیریت کابل RTX 40 را بهبود می بخشد

این شرکت همچنین روی چهار پیکربندی مختلف کار می کند. همانطور که قبلا ذکر شد، برخی از کارت های گرافیک دارای کانکتور 12VHPWR چرخانده شده اند، در حالی که برخی از کاربران ترجیح می دهند کابل های زیر کارت را اجرا کنند و برخی از فضای بالا استفاده می کنند.

CableMod همچنین مدل‌های سه بعدی را برای کاربران حیله‌گر به اشتراک می‌گذارد تا بررسی کنند که آیا اتصال همان‌طور که انتظار می‌رود مطابقت دارد یا خیر. تنها خبر بد این است که این آداپتورهای CableMod هنوز برای فروش در دسترس نیستند، اما باید در هفته‌های آینده (احتمالاً تا پایان فوریه) در دسترس قرار گیرند.

دیگر شرکت‌های PSU و تولید کابل وارد عمل شده‌اند. CableMod بالاخره طراحی خود را از یک کانکتور 90 درجه به نمایش گذاشت. این آداپتور همچنان برای استفاده از کابل اصلی نیاز دارد، اما به لطف چندین طرح سفارشی در حال آماده شدن، ظاهر بهتری نیز خواهد داشت.

آداپتورهای برق ModDIY و Cablemod برای نجات

منبع: modDIY (Reddit)، (صفحه محصول)، CableMod (Reddit)، (صفحه محصول)





منبع

همه آداپتورهای معمولی 12VHWPR قبل از خم شدن به حداقل 35 میلی‌متر فضا نیاز دارند، اما بسیاری از افراد با کیس‌های کوچک‌تر به سادگی این تجمل را ندارند. زمانی که اولین گزارش‌ها از ذوب شدن کابل‌ها منتشر شد، بسیاری از کاربران تصمیم گرفتند از پردازنده‌های گرافیکی RTX 40 خود در حالی که کیس‌هایشان باز است استفاده کنند. آداپتورهای زاویه دار این مشکل را حل می کنند.

آداپتوری که اکنون توسط Redditor استفاده می شود به یک کانکتور ویژه 90 درجه مجهز شده است. این کانکتور اجازه می دهد تا هر چهار کابل 8 پین PCIe که به آداپتور می روند، در زیر یا بالای کارت قرار گیرند (بستگی به مدل دارد).

آداپتورهای برق زاویه دار 12VHPWR، منبع: modDIY/CableMod

آداپتورهای برق زاویه دار 12VHPWR، منبع: Reddit

اولین آداپتورهای برق زاویه دار برای پردازنده های گرافیکی RTX 40 اکنون برای فروش در دسترس هستند.

یکی از Redditors آداپتور 12VHPWR 29 دلاری را از moDIY خریداری کرد و در حال حاضر از آن با پردازنده گرافیکی ASUS TUF RTX 4090 استفاده می‌کند. نیازی به گفتن نیست که مشکل اصلی کابل اصلی را حل می کند، که فضای لازم قبل از خم شدن آن وجود دارد.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر