Gigabyte سری GeForce RTX 4080 AORUS، AERO، Gaming و Eagle را معرفی کرد.

سری AORUS XTREME WATERFORCE

پردازنده‌های گرافیکی جدید سری GeForce RTX 40 دارای یک جهش کوانتومی در عملکرد هستند و به گیمرها و سازندگان محتوا اجازه می‌دهد از بازی‌های با FPS فوق‌العاده بالا لذت ببرند و کارایی گردش کار را بهبود بخشند. گیگابایت راه‌حل‌های حرارتی WATERFORCE و WINDFORCE را برای کاربران فراهم می‌کند، از جمله کارت‌های گرافیکی AORUS XTREME با آب خنک، AORUS MASTER، GAMING OC، AERO OC، و کارت‌های گرافیکی EAGLE OC با هوا خنک، که همگی نیازها و نیازهای مختلف را برآورده می‌کنند.

گیگابایت RTX 4080 XTREME WATERFORCE WB

AORUS WATERFORCE WB بهترین انتخاب برای کسانی است که مایل به ساخت سیستم های خنک کننده مایع حلقه باز هستند. گیگابایت در راه‌حل‌های خنک‌کننده حرارتی تخصص دارد و فاصله کانال‌های بهینه را بین پره‌های میکرو برای افزایش انتقال حرارت از GPU از طریق جریان‌های آب پایدار فراهم می‌کند. میکرو باله‌های مسی طراحی‌شده در غرق، مسیر هدایت گرما را از GPU کوتاه می‌کنند، به طوری که گرما می‌تواند به سرعت به ناحیه کانال آب منتقل شود. علاوه بر این، با فناوری ثبت اختراع «نشت‌یابی»، مدار تشخیص نشت داخلی کل اتصالات و بلوک آب را پوشش می‌دهد و می‌تواند بلافاصله با چشمک زدن چراغ‌ها در اولین نشانه نشتی به کاربران هشدار دهد تا کاربران بتوانند به‌موقع با نشت مقابله کنند. جلوگیری از آسیب بیشتر به سیستم هم قاب جلویی و هم صفحه پشتی کارت گرافیک از نورپردازی RGB پشتیبانی می‌کنند و به گیمرها این امکان را می‌دهد تا سبک خود را از طریق نرم‌افزار GIGABYTE CONTROL CENTER (GCC) سفارشی کنند.

منبع: ورتز


گیگابایت RTX 4080 EAGLE

گیگابایت RTX 4080 AORUS MASTER

گیگابایت RTX 4080 XTREME WATERFORCE

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

گیگا بایت RTX 4080 GAMING

GIGABYTE TECHNOLOGY Co. Ltd، تولید کننده پیشرو سخت افزارهای بازی ممتاز، کارت های گرافیک سری 16 گیگابایتی GeForce RTX 4080 گیگابایت با معماری NVIDIA Ada Lovelace در تاریخ 16 نوامبر برای خرید در دسترس خواهند بود.

گیگابایت RTX 4080 AERO

سری AORUS WINDFORCE

سری گیگابایت

AORUS همچنین نسخه ارتقا یافته چراغ‌های RGB سه حلقه‌ای امضا شده، RGB Halo را بازمی‌گرداند که برای بسیاری از طرفداران AORUS و ترجیحات علاقه‌مندان به DIY، به عنوان رهبر نورپردازی RGB در بازار در نظر گرفته می‌شود. این ویژگی دوست داشتنی از تداوم دید انسان و ارائه جلوه های نوری آدرس پذیر بر روی فن های چرخان بهره می برد. قطعاً هر ساختنی را به سبکی درخشان می کند. علاوه بر این، LCD Edge View در کنار کارت گرافیک گزینه دیگری را در اختیار کاربران قرار می دهد تا کارت های خود را با متون، تصاویر یا گیف شخصی سازی کنند. همچنین می توانید آمارهای حیاتی مانند مصرف برق، دما، دور فن و غیره را نظارت کنید.


گیگابایت سری GeForce RTX 4080 را معرفی کرد

AORUS کارت گرافیک برتر بازی است که توسط گیمرها و طرفداران دنبال می شود. AORUS همیشه چشمگیر – ظاهری نفیس و عملکرد عالی را به ارمغان می آورد، چیزی که AORUS برای کاربران اصرار دارد. کارت گرافیک AORUS MASTER دارای تیغه های فن جدید و طراحی سطح ویژه است، فن کوسه ای بیونیک WINDFORCE فشار استاتیک را تا 30 درصد افزایش می دهد و در عین حال سطح نویز را تا 3 دسی بل کاهش می دهد. این کارت گرافیک همراه با محفظه بخار در تماس مستقیم، لوله های حرارتی متعدد و دریچه خنک کننده صفحه نمایش بزرگ شده در پشت، عملکرد حرارتی درجه یک را حتی در بارهای سنگین تضمین می کند.

کارت گرافیک همه کاره AORUS XTREME WATERFORCE بهترین عملکرد در کلاس و تجربه بازی آرام را از طریق راه حلی با نصب آسان ارائه می دهد. رادیاتور آلومینیومی 360 میلی متری دارای سه فن دوبل بلبرینگ 120 میلی متری است که کارت گرافیک را در دمای پایین نگه می دارد. صفحه مسی مستقیماً با GPU و VRAM تماس می گیرد و همزمان با طراحی عالی مسیر خنک کننده با آب جفت می شود، مایع نه تنها از GPU بلکه از MOSFET و سایر اجزای حیاتی عبور می کند که حرارت کل کارت گرافیک را افزایش می دهد. بنابراین، GPU عملکرد فوق‌العاده‌ای را در دماهای پایین نگه می‌دارد و از سایر اجزا برای استفاده پایدار و ایمن برای استفاده طولانی مدت محافظت می‌کند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند افکت RGB را در جلو، کنار، صفحه پشتی و فن‌های کارت گرافیک شخصی‌سازی کنند. و لوله‌های 460 میلی‌متری در پشت کارت تعبیه شده‌اند که می‌توانند از تداخل خنک‌کننده CPU جلوگیری کنند، کاربران می‌توانند مدیریت کابل را به راحتی برنامه‌ریزی کنند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر