پردازنده گرافیکی Intel Arc A380 در 50 بازی آزمایش شده است، “سازگاری بهتر از حد انتظار برای یک تازه وارد”

Arc A380 در 50 بازی و 50 ساعت تست.

اخیراً، Vice Present و GM for Visual Compute Group در اینتل لیزا پیرس تأیید کردند که این شرکت برای بهینه‌سازی عملکرد پردازشگر گرافیکی Arc برای API‌های DX9 و DX11 کار خواهد کرد، در حالی که DX11 در نهایت باید به خوبی DX12 در آینده کار کند. این فرآیند زمان می‌برد و گیمرهایی که پردازنده‌های گرافیکی Arc را انتخاب می‌کنند، باید یا اعتماد داشته باشند که اینتل این مشکلات را در اسرع وقت حل می‌کند یا فقط به دنبال معماری GPU که کار می‌کند جای دیگری باشد. خبر خوب این است که گیمرهای قدیمی معمولاً این روزها به پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند نیاز ندارند، بنابراین انتخاب زیاد است.

برخی از بازی‌ها برای کار کردن به یک درایور خاص اینتل نیاز دارند (نشان دادن خطاها در هنگام شروع)، اما از آنجایی که اینتل درایورهای Arc خود را شاخه‌بندی کرده است، این الزامات به سادگی اشتباه هستند و بازی‌ها بدون در نظر گرفتن کار می‌کنند. واضح است که اینتل کارهای زیادی برای انجام مستقیم با توسعه دهندگان بازی دارد و این کار زمان زیادی می برد. امیدوارم با منابع کافی، کمک جامعه و بازبینان فناوری، این مسائل به زودی حل شود.

سخت افزار بازی های کامپیوتری تنها پردازنده گرافیکی دسکتاپ Arc Alchemist اینتل را برای یک آزمایش در مقیاس بزرگ انتخاب کرد. به جای تمرکز بر مقایسه کارت گرافیک با کارت گرافیک، GPU برای سازگاری در 50 عنوان منتشر شده از سال 1999 تا 2022 آزمایش شد.

منبع: سخت افزار بازی های کامپیوتری





منبع

آخرین درایور اینتل که در 19 آگوست منتشر شد، بسیاری از مشکلات مربوط به سازگاری GPU و پنل کنترل آن را که به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفته بود، حذف کرده است. هنوز کامل نیست و اینتل اکنون در حال رفع مشکلات شناخته شده است و بسیاری از آنها وجود دارد.

اینتل با بازی هایی که از API های مدرن استفاده نمی کنند، مشکلات جدی دارد: Vulkan یا DirectX 12. در حالی که این شرکت شبانه روزی در حال تلاش برای رفع هر چه بیشتر باگ ها و بهینه سازی معماری آنها برای عناوین قدیمی است، زمان راه اندازی GPU های دسکتاپ فرا رسیده است. تقریبا بیش از.

Intel Arc در آزمون عملی در مقیاس بزرگ

Arc A380 در 50 بازی منبع: PC Games Hardware

ماه آینده، اینتل به احتمال زیاد گرافیک Arc A7 خود را عرضه می کند، سری میان رده بالایی که ممکن است در نهایت اینتل را در نمودارهای عملکرد در برابر محبوب ترین GPU های NVIDIA و AMD قرار دهد. متأسفانه برای اینتل، هر دو شرکت به زودی معماری جدیدی را معرفی خواهند کرد که موقعیت آنها را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر