پخش جریانی Indie World Nintendo را در ساعت 10 صبح به وقت شرقی اینجا تماشا کنید

پخش جریانی Indie World Nintendo را در ساعت 10 صبح به وقت شرقی اینجا تماشا کنید

نوبت به نمایش دیگری از بازی های ویدیویی رسیده است و این بار، نینتندو در حال حاضر شدن است. آخرین پخش Indie World این شرکت امروز در ساعت 10 صبح به وقت شرقی برگزار می شود و می توانید آن را در بالا تماشا کنید.

این نمایشگاه حدود 20 دقیقه طول می کشد و اعلامیه ها و به روز رسانی های بازی هایی را که امسال برای نینتندو سوییچ عرضه می شوند، ارائه خواهد کرد. فقط با اقیانوس بی پایان درخشان، عمارت لوئیجی 2 HD و ماریو کاغذی: درب هزار ساله همانطور که همه چیز پیش می‌رود، تقویم شخص اول در آینده تا جانشین سوییچ بسیار پراکنده به نظر می‌رسد، که طبق شایعات در اوایل سال 2025 عرضه می‌شود. بنابراین ارائه چند هندی هیجان‌انگیز به طرفداران که در این مدت منتظر آن باشند، کار هوشمندانه‌ای است. اندیشه.

نشانه هایی وجود دارد که شوالیه توخالی: Silksong ممکن است در طول ویترین ظاهر شود. دیدن به‌روزرسانی‌هایی در مورد برخی از بزرگترین موفقیت‌های سال، مانند بالاترو.

یکی از چیزهایی که من به ویژه در مورد آن کنجکاو هستم این است که آیا ما هرگز خواهیم دید یا خیر Palworld روی سوئیچ این موفقیت عظیم در واقع یک چرخش مبتنی بر بقا در پوکمون است. با توجه به ارتباط نزدیک نینتندو با آن فرنچایز و شرکت پوکمون، پورت سوییچ Palworld بعید به نظر می رسد، اما هی، اتفاقات عجیبی در دنیای بازی های ویدیویی امسال رخ داده است.

منبع