نمایشگاه Indie World بعدی نینتندو در 17 آوریل تعیین شده است

نمایشگاه Indie World بعدی نینتندو در 17 آوریل تعیین شده است

شایعات در خیابان این است که نینتندو جانشین مورد انتظار سوییچ را منتشر نخواهد کرد. به این ترتیب، این شرکت باید به طرفداران اطلاع دهد که در ماه‌های آینده می‌توانند در کنسول فعلی چه بازی کنند. برای کمک به برنامه‌ریزی، نینتندو مجموعه‌ای از بازی‌های مستقل را آماده کرده است. در نمایشگاه بعدی Indie World که برای 17 آوریل در ساعت 10 صبح به وقت شرقی برگزار می شود، متوجه خواهیم شد که برخی از آنها چه هستند.

نینتندو می‌گوید این استریم حدود 20 دقیقه طول می‌کشد و شامل به‌روزرسانی‌های بازی‌هایی است که امسال برای سوییچ می‌آیند. نشانه های زیادی مبنی بر اینکه چه چیزی باید انتظار داشت وجود ندارد. با این حال، در نهایت ممکن است، سرانجام خبر در مورد شوالیه توخالی: Silksong جلو

می‌دانم، می‌دانم، هر بار که یکی از این استریم‌ها منتشر می‌شود، به این بازی اشاره می‌کنیم (و با دلیل موجه زیرا یکی از مورد انتظارترین بازی‌های حال حاضر است). با این اوصاف، نکاتی مبنی بر اینکه به‌زودی به‌روزرسانی‌هایی در مورد دنباله Team Cherry دریافت خواهیم کرد، وجود دارد. صفحه ای برای آن بالاخره در این ماه در فروشگاه مایکروسافت ظاهر شد و این . بنابراین اگر جریان Indie World شامل a سیلک سانگ تاریخ انتشار، شاید بالاخره در نمایشگاه Xbox در ماه ژوئن متوجه شویم که چیست. دست به دعا باش.

منبع