اپل واچ سری 9 با قیمت 299 دلار دوباره به فروش می رسد

اپل واچ سری 9 با قیمت 299 دلار دوباره به فروش می رسد

اگر قصد خرید اپل واچ سری 9 را داشتید، امروز زمان مناسبی برای دست زدن به این کار است. این ساعت هوشمند در حال حاضر با قیمت 299 دلار در چندین خرده فروش از جمله Amazon، Best Buy، Target و Walmart به فروش می رسد. این کاملاً پایین‌ترین قیمتی نیست که دیده‌ایم – به عنوان مثال، چند رنگ در اوایل این ماه به طور خلاصه به 269 دلار کاهش یافت – اما تخفیف‌های شدیدتر معمولاً غیرمعمول بوده است. این معامله حدود 30 دلار از قیمت معمولی ساعت در خیابان آمازون کاهش می دهد و 100 دلار کمتر از خرید مستقیم از اپل است. از زمان نوشتن این مقاله، این پیشنهاد برای نسخه غیر سلولی 41 میلی‌متری ساعت در رنگ‌های Midnight، Red، Silver یا Starlight اعمال می‌شود. این مدل ها را با یک بند ورزشی لاستیکی، S/M یا M/L یا یک حلقه ورزشی نایلونی می پوشاند.

عکس از Cherlynn Low / Engadget

این یکی از پایین‌ترین قیمت‌هایی است که برای آخرین پوشیدنی اپل دیده‌ایم.

299 دلار در آمازون

ما در بررسی سپتامبر گذشته به اپل واچ سری 9 امتیاز 92 دادیم و در حال حاضر بهترین انتخاب در راهنمای ما برای بهترین ساعت‌های هوشمند است. سریع کار می‌کند، در برابر آب مقاوم است و همچنان می‌تواند بسیاری از کارهایی را که معمولاً به آیفون نیاز دارند، از بررسی iMessages گرفته تا تماس با Siri و استفاده از Apple Pay، انجام دهد. بسیاری از ویژگی‌های ضروری ردیابی سلامت و تناسب اندام همچنان در اینجا هستند، و همچنین ابزارهای مرتبط با ایمنی مانند تشخیص سقوط و عملکرد SOS اضطراری. در مقایسه با اپل واچ ارزان‌تر SE، صفحه‌نمایش کمی بزرگ‌تر دارد که می‌تواند همیشه روشن بماند، که باعث می‌شود برای بررسی زمان در یک نگاه دست و پا گیرتر نباشد.

نکته جدید در این مدل یک ویژگی مفید Double Tap است که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به لمس فیزیکی دستگاه به اعلان‌ها پاسخ دهید و همچنین می‌توانید بسیاری از درخواست‌های Siri را بدون نیاز به همیشه آنلاین بودن روی دستگاه تکمیل کنید. همچنین دارای دو برابر حافظه داخلی (64 گیگابایت) نسبت به سری 8 است و حداکثر میزان روشنایی صفحه نمایش آن (2000 نیت) دو برابر بیشتر است.

با این حال، اخطارهای معمول در مورد هر ساعت اپل همچنان اعمال می شود. همه چیز فقط با آیفون کار می کند. باتری بیشتر یک روز معمولی دوام می آورد اما نه بیشتر. گزینه های بهتری برای ردیابی خواب وجود دارد. به دلیل اختلاف در حق ثبت اختراع، اپل همچنین مجبور شد ویژگی نظارت بر اکسیژن خون ساعت را غیرفعال کند. به طور کلی، اگر امروز اپل واچ دارید و هنوز هم از آن راضی هستید، نیازی به تغییر وجود ندارد. اما اگر امروز به دنبال ارتقاء هستید، این باید ارزش خوبی باشد.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع