نسخه منحصر به فرد GeForce RTX 4090 Need For Speed ​​در بازار دست دوم نمایش داده می شود

GeForce RTX 4090 Founders Edition با NFS Unbound backplate، منبع: Kijiji

نسخه RTX 4090 NFS به فروش می رسد.

بسیاری از گیمرهایی که به سادگی قادر به ارتقاء رایانه شخصی برای اجرای RTX 4090 نیستند، احتمالاً همین کار را خواهند کرد. این کارت حداقل با قیمت تبدیل شده مستقیم از ارزش مندرج در فاکتور فروخته می شود، بنابراین هیچ اسکالپینگی در محل وجود ندارد، اگرچه مورد رایگان بود.

در ژانویه NVIDIA اعلام کرد یک هدیه ویژه با GeForce RTX 4090 Founders Edition با صفحه پشتی سفارشی. صفحه پشتی به طور دائم به کارت متصل نیست، در واقع جداگانه وارد شده است. هم اکنون می توانید کارت و بک پلیت را در یکی از بازارهای کانادا با قیمت 3100 دلار کانادا برای پردازنده گرافیکی و 100 دلار کانادا برای بک پلیت پیدا کنید.

دیدن چنین کارت کمیاب در بازار دست دوم چیزی نیست که بسیاری از شرکت‌کنندگان در 55 هزار جایزه دوست داشته باشند. اما از سوی دیگر، این فرصتی برای شخص دیگری است که حداقل صفحه پشتی NFS Unbound را برای کارت RTX 4090 خود خریداری کند، چیزی که در غیر این صورت هرگز شانسی برای داشتن آن نداشت.

RTX 4090 یک GPU برای همه نیست. این مدل دسکتاپ پرچمدار Ada به منبع تغذیه با وات بالا و فضای اضافی در شاسی نیاز دارد. اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی کسی همچنان چنین کارتی را در یک جایزه رسمی برنده می‌شود؟ این دقیقاً همان چیزی است که برای یکی از 18 کارت نسخه RTX 4090 NFS که بخشی از هدیه ویژه ژانویه بودند، رخ داد.

GeForce RTX 4090 Founders Edition با NFS Unbound backplate، منبع: NVIDIA

این به خوبی در حیطه حق مالک است که با کارتی که به درستی مالک آن است، هر کاری که می خواهد انجام دهد. یکی از مالکان آن را به فروش رساند و از آن پول برای کارهای دیگر استفاده کرد. از آنجایی که RTX 4090 گران‌ترین مدل در حال حاضر است و Founders Edition همیشه در انبار موجود نیست، این کارت‌ها را می‌توان به راحتی با قیمت بیش از 2000 دلار در بسیاری از سایت‌های حراج پیدا کرد.

منبع: کیجیجی







منبع

NVIDIA RTX 4090 Founders Edition با صفحه پشتی سفارشی NFS Unbound

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر