مستند جنایی واقعی نتفلیکس ممکن است از تصاویر یک شخص واقعی ساخته شده توسط هوش مصنوعی استفاده کرده باشد

مستند جنایی واقعی نتفلیکس ممکن است از تصاویر یک شخص واقعی ساخته شده توسط هوش مصنوعی استفاده کرده باشد

نتفلیکس به استفاده از تصاویر دستکاری شده با هوش مصنوعی در مستند جنایی واقعی متهم شده است کاری که جنیفر انجام داد، آینده پژوهی گزارش کرده است. چندین عکس نشانه‌های معمولی از حیله‌های هوش مصنوعی، از جمله دست‌های درهم ریخته، مصنوعات عجیب و غریب و موارد دیگر را نشان می‌دهند. اگر این گزارش درست باشد، سؤالات جدی در مورد استفاده از چنین تصاویری در مستندها ایجاد می شود، به ویژه اینکه فرد تصویر شده در حال حاضر در زندان در انتظار محاکمه مجدد است.

در یک تصویر فاحش، دست چپ سوژه مستند جنیفر پان به طور خاص درهم ریخته است، در حالی که تصویر دیگر شکاف عجیبی را در گونه او نشان می دهد. نتفلیکس هنوز این گزارش را تایید نکرده است، اما این تصاویر نشانه‌های واضحی از دستکاری را نشان می‌دهند و هرگز به عنوان تولید شده توسط هوش مصنوعی برچسب‌گذاری نشده‌اند.

مستند جنایی واقعی نتفلیکس ممکن است از تصاویر یک شخص واقعی ساخته شده توسط هوش مصنوعی استفاده کرده باشدمستند جنایی واقعی نتفلیکس ممکن است از تصاویر یک شخص واقعی ساخته شده توسط هوش مصنوعی استفاده کرده باشد

نتفلیکس

هوش مصنوعی ممکن است تصاویر را بر اساس عکس‌های واقعی پان تولید کند پتاپیکسل پیشنهادی. با این حال، خروجی حاصل ممکن است به جای ارائه حقایق پرونده بدون جانبداری، به عنوان آسیب زا تفسیر شود.

یک دادگاه استیناف کانادایی دستور دادرسی مجدد پان را صادر کرد زیرا قاضی پرونده گزینه های کافی را به هیئت منصفه ارائه نکرد. CBC گزارش شده است.

یکی از منتقدان، روزنامه‌نگار Karen K. HO، گفت که مستند نت‌فلیکس نمونه‌ای از «مجتمع صنعتی جنایت واقعی» است که اشتهای «همه‌مصرف و بی‌پایان» برای محتوای خشونت‌آمیز را تامین می‌کند. استفاده بالقوه نتفلیکس از تصاویر دستکاری شده با هوش مصنوعی به عنوان ابزار داستان سرایی ممکن است این استدلال را تقویت کند.

قانون‌گذاران در ایالات متحده، اروپا و جاهای دیگر قوانینی را در مورد استفاده از هوش مصنوعی وضع کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد تا کنون هیچ قانون خاصی برای استفاده از تصاویر یا ویدیوهای هوش مصنوعی در مستندها یا سایر محتواها وجود ندارد.

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. اگر روی چنین پیوندی کلیک کنید و خریدی انجام دهید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

منبع