لینکدین در حال آزمایش فید مشابه TikTok برای ویدیوهای عمودی است

لینکدین در حال آزمایش فید مشابه TikTok برای ویدیوهای عمودی است

لینکدین در حال آزمایش فید جدیدی از ویدیوهای عمودی مشابه TikTok است. این ویژگی به طور عمومی اعلام نشده است، اما در روزهای اخیر توسط کاربران مشاهده شده است و این شرکت در حال آزمایش است. TechCrunch.

طبق گفته های Jenny Eishingdrelo، کارمند اینستاگرام و ویدیویی که توسط مدیر اینفلوئنسر مارکتینگ Austin Null منتشر شده است، فید جدید در یک برگه جداگانه «ویدیو» در اپلیکیشن LinkedIn ظاهر می شود. کاربران می‌توانند مانند TikTok یا حلقه‌های اینستاگرام، به صورت عمودی حرکت کنند تا بین کلیپ‌ها حرکت کنند.

این اولین بار نیست که این شرکت به یک فرمت مد روز دست می‌یابد. لینکدین قبلاً با یک پست برای ناپدید شدن آزمایش کرده بود. این ویژگی یک سال به طول انجامید، اگرچه شبکه حرفه‌ای در آن زمان آزمایش‌های ویدیویی خود را انجام نداد و گفت که در تلاش است «فرمت Stories را به یک تجربه ویدیویی بازسازی‌شده در لینکدین تبدیل کند».

احتمالاً، لینکدین امیدوار است که فید محتوایی را از صفوف خالقان حرفه‌ای و رهبران فکری خود به نمایش بگذارد، که بسیاری از آنها در حال ارسال ویدیو در فیدهای خود هستند. با این حال، مشخص نیست که چه تعداد از کاربران سایت به فید ویدیویی اختصاصی برای محتوای مرتبط با محل کار علاقه دارند.

منبع