لمپترون در حال فروش نمایشگرهای سخت افزاری با کلیدهای سریال غیرقانونی AIDA64 دستگیر شد

لمپترون در حال فروش نمایشگرهای سخت افزاری با کلیدهای سریال غیرقانونی AIDA64 دستگیر شد

Lamptron مجوزهای جعلی را برای AIDA64 می فروشد

Der8auer مشکل مجوز AIDA64 همراه با مانیتورهای سخت افزاری Lamptron را بررسی می کند.

طبق این ویدیو، Lamptron نمایشگرهای سخت افزاری مانیتور خود را با کلیدهای سریال غیرقانونی برای نرم افزار AIDA64 به فروش می رساند. این شرکت نرم افزار تایید کرده است که Lamptron تا به حال تنها یک کلید برای نسخه Extreme خریداری کرده است، اما این شرکت هرگز مجوز کسب و کار که ظاهراً با بسیاری از محصولات آنها همراه است خریداری نکرده است.

نمایشگرهای Lamptron اساساً مانیتورهای ثانویه هستند که از طریق HDMI متصل می شوند و از نرم افزار خارجی برای نمایش مستقیم اطلاعات سیستم بر روی صفحه استفاده می کنند. این صفحه نمایش ها را می توان به صورت جداگانه خریداری کرد یا به اجزای خنک کننده مانند خنک کننده CPU اضافه کرد. با این حال، داده ها توسط نرم افزار Lamptron تولید نمی شوند. از طریق API موجود به داده های AIDA64 متکی است. مسئله این است که برای کارکرد مانیتور، کاربران باید نرم افزار AIDA64 را نصب کنند.

صفحه نمایش کامپیوتر مستقل و خنک کننده پردازنده با نمایشگر، منبع: Lamptron

به گفته Der8auer، Lamptron محصولات خود را با کلیدهای غیرقانونی می فروشد که توسط ژنراتورهای کلید تولید شده اند. کلیدهای درج شده در کد محصول در سیستم AIDA64 نیستند و شرکت تأیید کرده است که این کلیدها به طور غیرقانونی تولید شده اند. در واقع، هنگامی که کاربران سعی می کنند نرم افزار را به روز کنند، AIDA64 گزارش می دهد که کلیدها از نظر قانونی به دست نیامده اند.

هشدار AIDA64، منبع: Der8auer

ایمیل اول

ما نگرانی های شما را در مورد مجوز “نسخه رایگان” همراه با خنک کننده درک می کنیم. متأسفانه ما نمونه هایی از بسته بندی مجوزهای نامعتبر AIDA64 Lamptron را با محصولات آنها کشف کرده ایم.

وقتی از این موضوع مطلع شدیم، بلافاصله با Lamptron تماس گرفتیم و از آنها درخواست کردیم که این اقدامات را متوقف کنند.
اگرچه آنها دو سال پیش به عنوان یک فروشنده ثبت نام کردند و یک سفارش برای AIDA64 Extreme ثبت کردند، مشخص نیست که آیا آنها تاکنون مجوزهای معتبری را با دستگاه های خود همراه کرده اند یا خیر.

ایمیل دوم:

متأسفانه، هیچ یک از کلیدهای محصولی که به اشتراک گذاشتید در سیستم ما معتبر نیستند. این به شدت نشان می دهد که آنها با استفاده از ابزاری مانند KeyGen غیرقانونی ساخته شده اند.

– AIDA64 به Der8auer

محصولات Lamptron اکنون از فروشگاه های خرده فروشی در سراسر اروپا ناپدید می شوند. رومن ادعا می کند که این خرده فروشان اکنون در حال بررسی اقدامات قانونی علیه Lamptron هستند. با وجود تلاش های متعدد، این شرکت هرگز به هیچ یک از ایمیل ها پاسخ نداده است.

حتی دو روز پس از انتشار این ویدیو، این شرکت همچنان ادعا می کند که مجوز تجاری AIDA64 را با محصولات خود ارائه می دهد. برخی از خرده فروشان واقعاً این محصول را از پیشنهاد خود حذف کرده اند، در حالی که برخی دیگر اکنون محصول را با “نرم افزار آزمایشی رایگان AIDA64 (اشتراک لازم است)” فهرست می کنند. ناگفته نماند که این محصول با قیمت 270 دلار به تازگی گرانتر شده است.

منبع:

(der8auer EN) Lamptrons shady Business (36,392 بازدید)



منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر