قیمت ویدئو وال ۵۵ اینچ جی پلاس GPlus مدل GVL-55KH35 » ️ سولاریسم | asilight

قیمت ویدئو وال ۵۵ اینچ جی پلاس GPlus مدل GVL-55KH35 » ️ سولاریسم | asilight

آنها میتوانند به اندازه کافی برای قابل حمل بودن کوچک باشند یا آن قدر بزرگ باشند که گوشهای از اتاق را بگیرند. ای دی بدون درز بر خلاف ویدئو وال های نسل قدیم باعث جذابیت بیشتر محل مورد نظر شده اند. و هدف از این کار به وجود آوردن صفحه های نمایشگر ویدئو وال صنعتی بزرگ و یکپارچه در ابعاد نامحمدود که به برخی از این امکانات در ادامه اشاره می کنیم. دومین بخش از اجزای تشکیل دهنده ویدیو وال بخش نرم افزاری آن است که باید نرم افزاری با رابط کاربری ساده و آسان داشته باشد تا کاربر بتواند به راحتی محتوای مورد نظر خودش را کنترل و از طریق ویدیو وال نمایش دهد.

– سیستم تابش نور از پشت DLP Rear projection

این ویدئو وال ها در گستره وسیعی از اندازه‌ها و معمولا با قطر صفحه بین ۴۶ تا ۸۰ اینچ موجود اند. اگر از نزدیک ویدئو وال را تماشا کنید، چگالی پیکسل باید به اندازه کافی بالا باشد تا پیکسل های مجزا از هم را نبینید. اگر به عنوان مثال می خواهید یک ویدئو وال 4K داشته باشید، به 4 صفحه نمایش Full HD با چیدمان 2×2 نیاز دارید. مراکز کاربردی معمول شامل اتاق‌های کنترل، اتاق‌های جلسه، دیجیتال ساینیج و دیگر محیط‌های مشابه می باشند. نرم افزار ویدئو وال در سطح ابتدایی امکان انتخاب محتوای مورد نظر در دستگاههای منبع و نمایش آنها در نمایشگرها را میدهد. همچنین بیشتر نرم افزارها دارای ابزارهایی برای تنظیم ظاهر محتوا، شامل مقیاس و ابعاد، بزرگنمایی، برش تصویر و کنترل کنتراست و روشنایی و …

  • ویدئو وال‌ها یا همان نمایشگرهای صنعتی LG از ویژگی‌های خاص و مهمی برخوردار بوده که همین موضوع باعث می‌شود تا در صنایع مختلف از آن‌ها استفاده شود.
  • مانیتورصنعتی مانیتور های مقاومی هستند که برای کار در شرایط سخت مانند محیط های صنعتی طراحی و تولید شده اند.
  • رنگ و روشنایی در اتاق‌های کنترل از اهمیت حیاتی برخوردار بوده و از عوامل حیاتی برای مقایسه نمایشگرها هستند.
  • لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی ایده برتر دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و خریدی مطمئن و ایمن از درگاه های معتبر بانکی را برای کاربران به ارمغان می آورد.
  • ای دی بدون درز بر خلاف ویدئو وال های نسل قدیم باعث جذابیت بیشتر محل مورد نظر شده اند.
حرف P و عدد بعد از آن نشان دهنده فاصله LED ها با یکدیگر هستند ، هرچه عدد بعد از P کوچکتر باشد کیفیت تصویر و رزولوشن بالاتر می شود. در این ماژول ها هرچه فاصله بین LED ها کمتر باشد تصویر نهایی رزولوشن و کیفیت بالاتری خواهد داشت. در ساخت این نوع از نمایشگرها لامپ تصویر به کار گرفته میشه، در نتیجه باید انتظار قطر نسبتا زیادی رو در نمایشگرهای DLP داشته باشیم. مانیتورصنعتی مانیتور های مقاومی هستند که برای کار در شرایط سخت مانند محیط های صنعتی طراحی و تولید شده اند. آی تی بازار سایتی تخصصی در زمینه آی تی است که از سال 89 تاکنون به ارایه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی پرداخته ویدئو وال است. پنل های استفاده شده در این نمایشگرها دارای یک حاشیه باریک هستند که فاصله بین پنل هارا به حداقل می رساند که روی هم رفته این حاشیه ها کمتر شده و به حداقل میرسد.

در این راستا اطلاع رسانی به مشتری از طریق روشهای نوین از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در کشورهای پیشرفته، مشتریان روزانه با تعداد زیادی از نمایشگرهای تصویری احاطه میشوند و سیستم های اطلاع رسانی دیجیتال جایگزین سیستم های سنتی (پوسترها، بروشورها و اعلامیه های چاپ شده و …) شده اند. باید با بررسی محیط نصب و اطلاعات تخصصی انجام شود که شاید کار ساده ای برای شما نباشد. اگر قصد خرید ویدیو وال دارید می توانید با کارشناسان دیاکو ارتباط برقرار کنید تا به شما برای انتخاب ویدیو وال مناسب با نیازتان مشاوره دهند. فرض کنید قرار است یک ویدیو وال را در مرکز تجاری بر روی ارتفاع 3 متری نصب کنید. برای نصب این ویدیو وال نسبت به ویدیو والی که قرار است روی زمین نصب شود باید استراکچر قوی تری اجرا کرد در نتیجه آهن بیشتری مصرف می شود که باعث بیشتر شدن هزینه تمام شده می شود .

ویدئو پروژکتور ایپتک مدل T30

بیشترین کاربرد این سیستم در اماکن بیرونی میباشد چون تغییرات دمایی و برف و باران آسیبی به این سیستم نمیرساند. مصرف بسیار زیاد برق و آلودگی حرارتی بسیار بالا از معایب این محصول میباشد. با ابعاد وسیع و با قابلیت دریافت تعداد زیادی از ورودی های ویدئویی و دیتا در فرمت های مختلف تصویری میباشد استفاده می شود. تفاوت یک ماژول ال ای دی با کیفیت و ماژول بی کیفیت چیست؟) به آنها اشاره کرده ایم. به صورت 24ساعته و هفت روز هفته را دارد که چنین قابلیتی در تلویزیون های عادی امکان پذیر نیست.

کنترلر ویدئو وال:

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر