سقف کاذب پی وی سی جدید قیمت سقف کاذب pvc در 1400 طرحینه

سقف های کاذب عایق های صوتی بسیار مناسبی هستند و همچنین به آسانی اجرا و نصب می شوند. لازم به ذکر است که اجرا و نصب سقف های کاذب به صورت صحیح و اصولی، باعث کاهش انتقال حرارت و مصرف سوخت می شود. قیمت نصب سقف کاذب به عوامل مختلفی بستگی دارد، به همین دلیل نمی توان به صورت دقیق و درست هزینه نصب سقف کاذب را مشخص کرد. شما به راحتی و با چند کلیک ساده، می‌توانید با دریافت حدود قیمت سقف کاذب و بررسی آن، درخواست اجرای سقف کاذب را ثبت کنید. پارچه های مورد استفاده با عنوان سقف کشسان، نه تنها در سقف بلکه در قسمت های دیگر دکوراسیون داخلی همچون دیوار نیز سقف کاذب اجرا می شود. علت نامگذاری این محصول دکوراتیو به جنس سقف کاذب و نحوه ی نصب آن برمیگردد.

انتخاب اپوکسی که با طرح دیوار ست بشه، کار جذابی از آب در میاد احتمالاً. سقف ساده که فقط خاک و گچ و سفیدکاری میخواد بشه، از کناف ارزانتر می‌شود. به علت تنوع کیفیت و طرح ها همچنین مشخص نبودن متراژ کار شما قیمت نمیشه داد. هم اکنون تنها خدمت دکوراسیون چوبی و ام دی اف در سیستم فعال است و امکان خدمت سقف شیشه ای وجود ندارد.

سقف کاذب پی وی سی از لحاظ اندازه و روش نصب و اجرا به دو دسته پانل طولی و تایل تقسیم می شود.

با توجه به اینکه شرکت ساختمانی صاد یک شرکت ثبت شده میباشد و خرید سقف کاذب مستقیماً از کارخانه صورت میگیرد کیفیت و اصل بودن کالا مطابق با سازمان ملی استاندارد ایران است. بله برای نصب سقف کاذب به دلیل این که این پنل ها دارای طول زیادی هستند و کل فضا را میگیرد بهتر است که فضای اون اتاق خالی باشد. مناسب ترین و ایده آل ترین سیستم استاندارد و پیشنهاد شده گروه تزئینی آذران پلاست رسا جهت آویز انواع سقف تایل ( در صورت برخوردار بودن از ارتفاع مکفی در پشت سقف پوش )، سیستم آویز فنری و شاسی آهنی است.

این سقف ها به دلیل نصب سریع و آسان، سبک وزن بودن، تنوع در طراحی، مقاوم بودن در برابر آتش سوزی، ثبات رنگ، امکان تعویض راحت قطعات، رنگ کاری با پرداخت هزینه کم، مقاوم بودن در مقابل ضربه، تهویه مناسب، مقاوم بودن در مقابل صدا و سازگاری با محیط زیست بیش تر مورد استفاده قرار می گیرند. سقف کناف ساده به نصب پنل های گچی به صورت ساده و مسطح می گفته می شود و سقف کاذب دکوراتیو به سقف های اطلاق می شود که دارای طرح های خاص باشند. اگر شما دوستان عزیز هم در نظر دارید که بهترین و زیباترین نوع سقف کاذب را در اختیار داشته باشید ما به عنوان تیم آذران مدرن با همراهی کارشناسان و طراحان به نام کشور در کنار شما به صورت 24 ساعته و شبانه روزی قرار داریم تا به بهترین نحو ممکن بتوانیم خدمت گزار شما باشیم. تنها کافیست با راه هاب ارتباطی درج شده رد سایت با ما در ارتباط باشید. این ها بخشی از ویژگی سقف کاذب است که به آن اشاره داشتیم، مهمترین قسمت آن این است که شما دیگر در بخشهایی همچون سرویس بهداشتی لوله کشی های مختلفی را مشاهده نخواهید کرد بلکه یک تیکه بودن سقف توسط المان هایی همچون اسمان مجازی، یا کشسان کاملا مشهود است و فضای بسیار عالی را شما تجربه خواهید کرد. تایل های پی وی سی در سبک های CNC بسیار زیبا است به طوری که خارج از بحث اینکه منازل را اذیین بندی میکند برای هتل ها و لابی ها بسیار مناسب بوده است.

سقف کاذب تایل های 60 در 60 با توجه به استفاده از سپری ها

ما در این بخش قصد داریم شما را با تمامی زوایای سقف کاذب اشنا کنیم. این روش فقط برای سقف کاذب کناف استفاده میشود زیرا دارای انعطاف پذیری بالایی است و میتوان آن را در ابعاد های متفاوتی کار کرد بنابریان برای اینکه در محاسبات اشتباهی نشود در مواقعی که دورادور سقف کاراز کناف استفاده میشود و یا به عبارتی باکس طولی زده میشود کاربرد دارد. قبل از اینکه در مورد قیمت سقف کاذب صحبت کنیم باید بدانیم چند مدل سقف کاذب وجود دارد.

همانطور که گفته شد نصب سقف کاذب یا اجرای سقف کاذب علاوه براینکه پوششی برای سقف اصلی ساختمان بوده، به دلیل طرح ها و جنس های مختلفی که دارد برای طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مناسب می باشد. اگر اکنون تصمیم به نصب هریک از سقف کاذب گچی، سقف کاذب چوبی، سقف کاذب ترکیبی، سقف کاذب پی وی سی ساده و … را دارید، بهتر است از هزینه سقف کاذب و عواملی که بر آن موثر هستند آشنا شوید. برای مثال اگر محیط شما مرطوب و یا در مجاورت آب باشد ، صرفا باید از سقف کاذب پی وی سی یا سقف های مقاوم تر مانند سقف کشسان استفاده کنید. البته تمامی متریال های سقف کاذب که در دکو تهران مشاهده میکنید ضد آب و رطوبت هستند و با خیال راحت میتواندی در هر فضایی از آن ها استفاده کنید.

  • ازطرفی، وزن بیشتری را تحمل می‌کند و برای طراحی‌های دکوراتیو پرطرف‌دار است.
  • لطفا اطلاعات دقیق تر پروژه تون و شماره تماس رو بفرمایید همکاران پشتبیانی با شما تماس خواهند گرفت.
  • همچنین این قیمت با توجه به متراژ متفاوت می باشد و شما می توانید برای دریافت اطلاعات دقیق تر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.
  • عواملی نظیر؛ مکان و محیط مورد نظر برای اجرای سقف یا نحوه نصب سقف کاذب و چگونگی نصب سقف و در پایان رطوبت داشتن و یا نداشتن بخشی که سقف در آن نصب می شود.
  • جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت کنید.

نصب و اجرای آسان آسمان مجازی از دیگر ویژگیهای این گونه سقف ها می باشد.ماندگاری بالا ، امکان نور پردازی از دیگر ویژگیهای سقف آسمان مجازی می باشد. امروزه بخشی از معماری داخلی استفاده کردن از سقف کاذب می باشد. که این سقف معمولا برای پوشش دادن سقف های اصلی مورد استفاده قرار می گیرد. مشخص نیست اولین کسانی که از سقف کاذب استفاده کردند درباره کاربردهای آن چه اطلاعاتی داشته اند. سقف کاذب در مدت زمان کوتاهی در صنعت ساختمان به جایگاه مناسبی دست یافت و استفاده از آن در صنعت ساختمان از دغدغه های پوشش و مخفی نگه داشتن عوامل زیر سقف به حساب می آید.

به دلایلی که در بالا ذکر شد، قبل از نصب سقف کاذب چوبی، بهتر است با یک نصاب مشورت کنید، با ثبت درخواست رایگان در سایت “خدمت از ما” در هر زمان به بهارین نصابان متصل شوید. همچنین در فضاهایی که سقف اصلی ایرادهای زیادی دارد، شما با نصب سقف کاذب می‌توانید عیوب سقف اصلی را نیز برطرف نمایید. افرادی که در خانه و آپارتمان خود نیاز به عایق نمودن سقف در برابر صدا و حرارت دارند می توانند از نصب سقف کاذب استفاده کنند. ثبت درخواست رایگان در “خدمت از ما” به شما این امکان را می دهد که هزینه‌های خود را کاهش دهید و با کیفیت نصب مطلوب، ارزان‌ترین اجرای سقف کاذب را دریافت نمایید.

نصب سقف کاذب آکوستیک

پس از اتمام کار میزان متریالی که مصرف شده محاسبه میشه و در این قیمت ضرب میشه. البته لازمه بگیم این قیمتی که از طرف کناف کار ارائه میشه طبیعتاً از قیمت متر مربع خود کناف بیشتره. چون هزینه‌های اجرا و دستمزد هم در همین قیمت درنظر گرفته میشه.

سقف کاذب پی وی سی جدید قیمت سقف کاذب pvc در 1400 طرحینه

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر