سامسونگ بار دیگر بیشترین گوشی های دنیا را عرضه می کند

سامسونگ بار دیگر بیشترین گوشی های دنیا را عرضه می کند

طبق گزارش ها، سامسونگ در سه ماهه اول 60.1 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در سراسر جهان به فروش رساند که 20.8 درصد از سهم بازار جهانی را تشکیل می دهد – و مقام اول را به خود اختصاص داده است. در همین حال، اپل 50.1 میلیون دستگاه را برای 17.3 درصد از سهم بازار فروخت. با این حال، هر دو شرکت نسبت به سه ماهه اول 2023 شاهد کاهش بودند. اپل تقریباً 10 درصد کاهش داشت، در حالی که موفقیت سامسونگ کمتر از یک درصد بود.

اپل در سال 2023 سامسونگ را برای مدت کوتاهی به بازار عرضه کرد، اما به روال عادی کار خود بازگشته است. نکته اصلی IDC این است که دنیای تلفن های هوشمند در حال تقویت است (یعنی چیست؟)، با افزایش قیمت گوشی های با قیمت بالاتر – که برای سامسونگ و اپل صادق است.

شیائومی با 40.8 میلیون دستگاه، Transsion با 28.5 میلیون دستگاه و OPPO با 25.2 میلیون دستگاه در رتبه های بعدی قرار گرفتند. هرگز در مورد Transsion چیزی نشنیده اید؟ این یک نیروگاه جهانی گوشی های هوشمند مستقر در چین است که مسئولیت برندهای تلفن از جمله Tecno، Itel و Infinix را بر عهده دارد.

– مت اسمیت

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

پایه MagSafe 90 دلاری Rode به شما امکان می دهد چراغ ها و میکروفون های حرفه ای را به آیفون خود متصل کنید

Threads نتایج جستجوی بلادرنگ را آزمایش می کند

طبق گزارش‌ها، تسلا بیش از 10 درصد از نیروی کار خود را اخراج می‌کند

استمی‌توانید این گزارش‌ها را روزانه مستقیم به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید. همینجا مشترک شوید!

Sonic 3 یک بازیگر دیگر می گیرد.

TMATMA

سگا

کیانو ریوز نقش شخصیت شکنجه شده Shadow the Hedgehog را بازی خواهد کرد. این ضدقهرمان، هم رقیب سرسخت و هم متحد سونیک، توسط دکتر روباتنیک جیم کری پس از وقایع ساخته خواهد شد. سونیک 2. اوه

به خواندن ادامه دهید.

برنامه رسانه های اجتماعی از 29 آوریل آفلاین می شود.

متا در تاریخ 29 آوریل، Threads را در ترکیه پس از یک دستور موقت از سوی اداره رقابت ترکیه (TCA) علیه اشتراک‌گذاری خودکار داده‌ها با اینستاگرام، تعطیل می‌کند. TCA حکم داد که پیوند Threads و Instagram بدون انتخاب کاربر «به آسیب‌های جبران‌ناپذیری منجر می‌شود» و متا با این عمل از موقعیت غالب خود در صنعت «سوءاستفاده کرده است». این اولین جنگ نظارتی بین متا و ترکیه نیست. در سال 2022، این کشور متا را 18.6 میلیون دلار به دلیل اشتراک گذاری داده ها در برنامه های خود جریمه کرد.

به خواندن ادامه دهید.

از بین بردن هارد دیسک در کمتر از هشت ثانیه.

DiskMantler محصولات Garner از ترکیبی از شوک، هارمونیک و لرزش برای تکان دادن هارد دیسک استفاده می کند. این فرآیند پیچ‌ها و سایر اتصال‌دهنده‌ها را باز می‌کند تا قطعاتی مانند تخته‌های مدار، مجموعه‌های درایو، محرک‌ها و آهنرباهای خاکی کمیاب را آزاد کند. طبق گزارش ها، این فرآیند برای اکثر هارد دیسک ها بین هشت تا 90 ثانیه و برای درایوهای هلیوم جوش داده شده حدود دو دقیقه طول می کشد. تنها یک پنجم یا بیشتر از زباله های الکترونیکی سیاره در حال حاضر بازیافت می شود، بنابراین هر چیزی که بتواند این سهم را بهبود بخشد، مورد استقبال قرار می گیرد.

به خواندن ادامه دهید.

منبع